BasBQ
Beef en Steak

Zelf chipotle maken

Hmmmm, pepers pepers pepers....

Lijkt me leuk.
 
koef zei:
Dominique zei:
Wat mooi gedaan dan! En ondanks het feit dat het dan niet is " zoals het moet" ( qua pepers en rookhout) is het wel een erg leuk project. Ik zeg Goed Bezig Koef!
En niet om het een of ander, maar tot mijn stomme verbazing lagen er laatst jalape?os bij de AH op de groentenafdeling. Maar ik ga er vanuit dat dat een vergissing was.....

Het gaat erom dat het eindresultaat lekker wordt, en als je het dan geen chipotles mag noemen omdat het niet volgens het boekje is, dan is dit gewoon de nieuwe trend: ilcotles!!! :D

Helemaal mee eens!
 
Dominique zei:
En niet om het een of ander, maar tot mijn stomme verbazing lagen er laatst jalape?os bij de AH op de groentenafdeling. Maar ik ga er vanuit dat dat een vergissing was.....
klopt.  Bij ons in Barendrecht lagen ze ook.  Worden verkocht als 'groene pepers', maar het zijn jalape?os. Nu de andere soorten nog :)

Leuk peper project dit!
 
Yep, rode zijn wat zoeter dan groene, maar ik betwijfel of je met 10 uur rook erop nog verschil proeft aan het einde ;) Maar in Mexico hebben al die dingen namen, dus er is vast nog wel een naam, voor groene gedroogde pepers :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan