Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is ook verleidelijk om je tanden erin te zetten met zo een lekker groot stuk spek. En wat dikkere plakken van deze zaligheid is ook verrukkelijk op een boterham. #dikkeplakkenHeb van beide bereidingen nog een mooi stuk in de vriezer maar het vervolg gaat niet lang op zich wachten.
Leuk om te doen en omdat het tenslotte ook gewoon brood beleg is valt dit bij ons thuis in de categorie "nuttig bezig zijn".
@Sticky Fingers door het "gemis" van een snij machine gaat de voorraad ook nog een stukje harder dan verwacht #dikkeplakken
Haha heerlijk man!2 zoons, carnivoren en altijd honger #dikkeplakken#waarismijnspekkie.
Ik ga eens kijken voor een gebruikte van een degelijk merk op MP.
Mag ik vragen welk merk jij hebt?
Haha Wood!Wordt hier zo hebberig van.
Ga hier nog eens rustig over nadenken en reflecteren.
Enige neiging tot overhaaste beslissingen en doorschieten in hobbies is mij helaas niet vreemd....
Ja joh, doordeweeks valt het niet altijd mee / doorgaans tegen om de "kachel " aan te slingeren voor de maaltijd en zo kunnen we toch met de hobby bezig zijn.Heerlijk man!
Wood heeft het Spek virus te pakken
Haha das helemaal waar!Daarbij "bespaar" ik natuurlijk "handenvol met geld" door mijn eigen vleeswaren te maken
De volgende edities ga ik minimaal een week gevacumeerd bewaren.