Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha bedankt allemaal voor de leuke reacties!
Ik heb de snijmachine uit de kast getrokken.
Bekijk bijlage 20184
Wat een mooie kleur heeft hij gekregen zeg!
Oh en wat rook het gigantisch lekker toen dit zo voor me lag. Ik heb hem door drieën gesneden en vervolgens met de genoemde allessnijder in plakjes gesneden. @mrooding bedankt voor de tip van de allessnijder. Hij werkt perrrrfect.
Bekijk bijlage 20185
Bekijk bijlage 20186
Bekijk bijlage 20187
BTW, als ik hier kijk, zie ik het midden van het midden.. misschien nog een dagje extra pekelen nodig gehad?
Ik zal het voor de vorm even met jullie delen, maar jullie weten het toch al.
SUPER LEKKER!
FINGER LICKING GOOD, REALLY.
Lekkere dunne plakjes, verdeeld over diepvries zakjes en natuurlijk enorm veel gesnoept tussendoor. Straks lekker op een bolletje bij de lunch!
Bekijk bijlage 20188
Bekijk bijlage 20196
Nu stop ik echt.. echt!
Ja, vaker buikspek @mrooding . De babi Pangang van @Ewald staat bovenaan de to do..
Zoals geschreven, ik heb er zelf geen eens een overSmak-smek-smikkel..
Dit zier er vefijnd en smaakvol uit.
Stuur maar een plakje op.
Jaja, zoals geschreven, toen zaten we er nog in.. Nu hier nog een op m'n been die het iets te lang uit houdt maar de rest maar direct verwijderd..Moet ik ook eens maken, ziet er heerlijk uit.
Oh en mooie tattoo, die van mij is net weer van m'n arm af ;-)
Wat ze bij mediamarkt over de folie zeggen:Zo dat is een meer dan geslaagd project geworden, zal vast niet heel lang in de koelkast liggen
Bij o.a. de Mediamarkt verkopen ze rollen met sealfolie die zijn niet zo gek duur en denk ik prima te gebruiken voor iets als snel terug koelen.
Ik gebruik de rollen zelf i.c.m. een Princess vacumeermachine en de folie is goed sterk, misschien heb je ( of andere lezers hier ) er wat aan
KOENIC KVSR-2060 Vaccum Sealer Rollen 20x600 cm kopen? | MediaMarkt
Bestel de KOENIC KVSR-2060 Vaccum Sealer Rollen 20x600 cm nu bij MediaMarkt. Online of in één van onze winkels. Eerlijke prijzewww.mediamarkt.nl
Whut? Als soort van sous-vide ofzo?Deze sterke en scheurbestendige folie van Koenic is geschikt voor de meeste vacuüm- en sealapparaten. De folie is geschikt voor het gebruik in de magnetron en vaatwasser
Ja, ik heb ook geen idee waarom je de folie in de vaatwasser zou willen doen, of je moet zo krenterg zijn dat je je folie wilt hergebruiken .. ?Wat ze bij mediamarkt over de folie zeggen:
Whut? Als soort van sous-vide ofzo?
Ik bestel ze bij marmelot overigens, maar als de mediamarkt ze op voorraad heeft, en je hebt niet veel nodig (ik sla altijd veel in) is dat ook een optie.