BasBQ
Beef en Steak

zalm op cederhouten plank

Leo zei:
haha, leuk dat er wordt gereageert op dit draadje van een jaar geleden
Misschien handig als het jaartal van posten ook vermeld wordt? Want nu was het een post dat van 15 september naar 4 oktober ging, niet echt wereldschokkend... ik las er dus gewoon september 2012 in, en dan is het niet zo'n grote topic kick :)
 
Er staat een waarschuwing in rood bij berichten waar al meer dan 30 dagen niet op is gereageerd ;)
 
Rocker zei:
Misschien handig als het jaartal van posten ook vermeld wordt? Want nu was het een post dat van 15 september naar 4 oktober ging, niet echt wereldschokkend... ik las er dus gewoon september 2012 in, en dan is het niet zo'n grote topic kick :)

Bij de lay-out voorkeuren in je profiel instellingen kun je aan geven hoe je de tijd weergave van het forum wil hebben. Als je forum standaard kiest is dat zonder jaartal, maar dat kun je eenvoudig anders instellen.
 
Nosmo zei:
Bij de lay-out voorkeuren in je profiel instellingen kun je aan geven hoe je de tijd weergave van het forum wil hebben. Als je forum standaard kiest is dat zonder jaartal, maar dat kun je eenvoudig anders instellen.
Ah kijk, dat wist ik niet.. Ga het zo gelijk even aanpassen in mijn profiel dan :D
Van die waarschuwing in het rood wist ik ook niet trouwens ;) (maar zie je die ook via 'snel reageren'??)
 
Terug
Bovenaan Onderaan