Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@maurice: nemen wij jullie plaats in.... Succes van het weekend!Ceriel zei:Ik wil me bij deze samen met Hilke (mijn vrouw) opgeven voor de workshop
Dominique zei:Met hoeveel zijn we onderhand? Volgens mij word het een behoorlijk drukke boel.
Lijstje is niet actueel, ik heb mij eergisteren opgegeven (PB en reactie) en ik sta er nog niet bij.DanBras zei:Het bovenste lijstje zou actueel moeten zijn voor 26-okt volgens mij. De onderste is nog voor de oorspronkelijke datum in september en is dus niet voor over anderhalve week.
Ergens in het verhaal staat dat we om 10.00u begonnen tot ergens in de middag, dus we kunnen ons zeker wat uurtjes vermaken
Het ging er hier dan ook om welk lijstje voor de 26e was en welke niet ivm de dubbele namen, dus niet of het lijstje compleet en up-to-date is.Ceriel zei:Lijstje is niet actueel, ik heb mij eergisteren opgegeven (PB en reactie) en ik sta er nog niet bij.
Maurice + vader heeft zich afgemeld, hij staat er nog wel bij....
Update aub, ik wil graag weten of het door kan gaan
Het adres in Scherpenzeel is van de Handelsonderneming. De workshop vindt plaats op de locatie waar Vuur en Rook zich bevindt: Hopeseweg 26, Renswoude.Dick3G zei:Het is toch op het adres van de website, Oosteinde 77 in Scherpenzeel? Of wordt deze workshop op een andere locatie gehouden?