BasBQ
Beef en Steak

Worst workshop part 2?

BertM zei:
Paul heeft voor ons plaats op 24-4 of 26-4, graag jullie voorkeur even opgeven

Helaas kan ik beide dagen niet :(
 
Ik kan op beide dagen. Mijn voorkeur gaat uit naar de zaterdag.
Zeker na het relaas van Gabor heb ik er behoorlijk wat zin in!
 
uipko zei:
Bert is er nog een plekje vrij, dan ga ik ook graag mee! Voorgestelde datums zijn prima wat mij betreft.

Misschien dat je mijn plekje wel mag ;)
 
Voor BartjeQ, en mijzelf 24-4.
26-4 hebben wij een bbq coocking class van Wicked Que, en is dus helaas geen optie.

Ik hoor het wel

Mac
 
Het is wel heel verleidelijk om weer mee te gaan doen. De verse worst is een succes, maar ga ik er zelf achter komen of eerst mee kijken voor de droge worst!?!?

Hoeveel kunnen nog mee doen en wanneer heb je antwoord nodig?
 
Praetor87 zei:
Het is wel heel verleidelijk om weer mee te gaan doen. De verse worst is een succes, maar ga ik er zelf achter komen of eerst mee kijken voor de droge worst!?!?

Hoeveel kunnen nog mee doen en wanneer heb je antwoord nodig?
Vraag heb ik uit staan kom er op terug.
 
Ohh men... Helaas ik kan er die week niet bij zijn.......... is wel balen maar wellicht dat er iemand in mijn plaats zou willen/kunnen.....

 
Ik zet de 24ste vast in de agenda!

Bert, als het niet lukt via pm's kan ik nog wel even proberen te ronselen in mijn vriendenkring.
 
24ste staat genoteerd. Gaat een puik avondje worden zo te zien.  Zin an!
 
BertM zei:
uipko zei:
Ik zet de 24ste vast in de agenda!

Bert, als het niet lukt via pm's kan ik nog wel even proberen te ronselen in mijn vriendenkring.
Er wordt al een workshop gegeven, dus zit niet aan een minimum aantal. maar hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Bert ik heb ook nog een vriend weten te strikken. Hoe wil je de aanmelding regelen? In ??n keer de hele groep of ieder voor zich?
 
Terug
Bovenaan Onderaan