BasBQ
Beef en Steak

Worst workshop part 2?

 
 

BertM

Gemarineerd
Berichten
2.217
Ik speel al een tijdje met de gedachte op een droge worst workshop te doen bij Paul van Wild Vleesch.
Nu heb ik contact met hem gehad en er zijn nog plaatsen vrij in April.

Maar het is ook mogelijk wat af te spreken met Paul als we een groep met minimaal 6 personen kunnen krijgen.
Denk niet dat het zo goedkoop is als bij Martijn, maar het lijkt me wel leuk om met een groep Paul het hemd van zijn lijf te vragen.

Enige interesse?

Edit:
Kosten zijn ?74,50 pp, workshop wordt in de avond gegeven vanaf 19.00 uur tot 22-23 uur.
http://www.wildvleesch.nl/index.php/workshops/workshop-droge-worst
Tot nu toe de volgende personen:

BertM             
Mac               
El Fumarole   
BartjeQ         
Uipko + 1.     
 
Ik wilde zowieso al de droge worst workshop bij Paul (op zijn boot) volgen, en dan met Genootschap collega's erbij, wordt het nog gezelliger.
Wel een beetje afhankelijk van de datum, maar count me in  :) (onder voorbehoud van die datum)

Mac
 
Op een donderdag zou voor mij helemaal geen probleem moeten zijn Bert.
Maar ik wacht wel ff af, of er een meerderheid is.

Mac
 
Worst maken...??? wat is daar nu aan :D :D :D :D :D :D
Ik heb zeker interesse, moet alleen even kijken wat er mogelijk is qua data zit soms een beetje lastig met werk maar er moet wat te regelen zijn :D Goed initiatief!!!
 
Ik heb ook wel interesse afhankelijk van de datum
 
Heb je ook een adres? Dat zie ik in de gauwigheid niet namelijk.
 
Ik wil in principe ook wel, maar het zal wel lastig te plannen zijn ivm werk, hoe verder in de toekomst, hoe beter te plannen voor mij.
 
Wel leuk, maar april ben ik 3 weken weg dus het ligt aan de datum of ik kan. Donderdagavond is voor mij nooit gunstig maar kan ik voor een keer wel vrijmaken.
 
BertM zei:
Dominique zei:
Heb je ook een adres? Dat zie ik in de gauwigheid niet namelijk.
Een boot in de Rotterdamse haven, meer weet ik ( nog) niet.
Ja Rotterdam. Dat zag ik later. Is goed te doen... Hmmmm.
 
Ik zou ook graag meedoen! Wel afhankelijk van de precieze datum uiteraard, maar in principe kun je mij dus ook op de lijst zetten.
 
Ik zou er ook graag bij zijn.. maar natuurlijk ook afhankelijk van de definitieve datum....
 
Donderdagavond 13-3 ga ik naar de worstworkshop bij Paul op zijn boot in Rotterdam (ken je dat nie horen dan!). Mijn interesse voor worst is gerezen sinds de workshop in 2013 bij vuur en rook maar ik was er thuis nog niet aan toegekomen worst te maken. Nou las ik op FB dat er nog enkele plaatsen vrij waren bij de worst workshop van Wild Vleesch van morgen dus ik denk tijd om de kennis over worst weer eens op te frissen en worsten te gaan draaien! Bovendien een mooie gelegenheid om de workshops en de worsten van Paul en Martijn te kunnen vergelijken - in spreekwoordelijke zin uiteraard :D. Ik zal verslag doen van mijn ervaringen morgenavond!
 
Gabor, ik zie je rond een uur of 6.. ik ben gezien het onderwerp een beetje voorzichtig met de uitspraar "ik heb er zin in"  :)
 
@Bert: Dank je, is idd verse worst vanavond!

@Aussie: Blijft idd een gevoelig onderwerp :D, zie je vanavond
 
Terug
Bovenaan Onderaan