BasBQ
Beef en Steak

Wie heeft er interesse in een kant en klare Heatermeter?

Er komt begin volgende maand een tweede ronde
 
Kan je zo'n ding eigenlijk ook zonder wifi gebruiken, dus gewoon op het schermpje van displayding bekijken?
Voor het geval dat hoofd IT er niet is, en ik dat ding niet op de Wifi krijg ofzo...
 
Dominique zei:
Kan je zo'n ding eigenlijk ook zonder wifi gebruiken, dus gewoon op het schermpje van displayding bekijken?
Voor het geval dat hoofd IT er niet is, en ik dat ding niet op de Wifi krijg ofzo...

Verdorie Dominique, waar heb ik nou eigenlijk een handleiding voor geschreven X(



;)

Het korte antwoord is .......... Ja!
 
Nosmo zei:
Dominique zei:
Kan je zo'n ding eigenlijk ook zonder wifi gebruiken, dus gewoon op het schermpje van displayding bekijken?
Voor het geval dat hoofd IT er niet is, en ik dat ding niet op de Wifi krijg ofzo...

Verdorie Dominique, waar heb ik nou eigenlijk een handleiding voor geschreven X(



;)

Het korte antwoord is .......... Ja!
Handleiding? Wasda? Doos open, handleiding over schouder, niet aan de praat kunnen krijgen, vraag stellen hiero. Zo krijg ik gewoon gedoseerde antwoorden.
Ik ben U weer dankbaar meneer Piet! =))

( ik ben in de ori?ntatiefase )
 
structor zei:
Zenden is wat Domi kan Piet, de input kant is wat onderbelicht =))
Tsssss.
 
Camiel zei:
HM op een vast IP adres (da's 1 keer instellen) en een shortcut op buroblad of tablet naar dat IP adres.

Kind kan de was doen, stekker in de HM, op het aangemaakte icoontje drukken en klaar is Klara (euh Dominique)
En dat ik dan alleen de tweede zin snap, geeft dat enigszins aan op welk niveau ik computer Camiel ? =))
 
Dominique zei:
Camiel zei:
HM op een vast IP adres (da's 1 keer instellen) en een shortcut op buroblad of tablet naar dat IP adres.

Kind kan de was doen, stekker in de HM, op het aangemaakte icoontje drukken en klaar is Klara (euh Dominique)
En dat ik dan alleen de tweede zin snap, geeft dat enigszins aan op welk niveau ik computer Camiel ? =))

da's mooi Dominique! Dat andere kun je (eenmalig) in (laten) stellen ;)
 
Daar mag Verkering zich dan mee bezig houden, die is hier hoofd ICT, TV, telefoon  en al het andere wat niet met eten te maken heeft ;) . Als hij de boel niet zou regelen, zat ik nog met een antenne op het dak, en een bak met kwartjes om in de telefooncel te bellen. Lp's te draaien op de platenspeler, dat dus.
 
Het komt goed, ik heb er vertrouwen in!
 
Heb mijn heatmeter goed ontvangen. Gisteren ge?nstalleerd en vandaag uitgetest. Met een beetje vallen en opstaan :blush:, maar moet toegeven dat dit een ongelooflijk gemak is. Hoop alleen dat ik Q-en zonder dit toestel niet ga verleren. Nogmaals hartelijk bedankt Piet  =D>
 
Nosmo zei:
Er komt begin volgende maand een tweede ronde

dat is goed nieuws.....ik wil er zeker 1 bestellen! Je kunt mijn naam noteren! :)
 
Het was bij de vorige serie HM's eigenlijk niet de bedoeling dat er afwijkende bestellingen gedaan konden worden zoals HM's zonder raspberry PI of zonder probes. Omdat er toch een aantal aanvragen voor speciaaltjes kwamen heb ik dat wel gedaan, maar de hele administratie wordt daar erg lastig van en er gaat toch wel erg veel tijd zitten in het controleren en bestellen.

Om dit bij de volgende serie te voorkomen wil ik eigenlijk het volgende gaan doen;

- Standaard pre-build HM's als complete set met als opties de blower en een extra set probes net zoals bij de vorige serie.
- Voor de zelfbouwers:  een bouwpakket met alle losse onderdelen die je nodig hebt om een HM4.1 printje te bouwen en een kastje. Deze printjes ga ik niet assembleren! Alle andere onderdelen zoals een RPI zul je dan zelf moeten regelen. Optioneel zijn hier ook probes en een blower bij te bestellen.
- Als er na het project nog printjes over zijn gaan die in de losse verkoop.

 
Terug
Bovenaan Onderaan