BasBQ
Beef en Steak

Westfries coming in

Speedmusic

Tondelzoeker
Berichten
5
Na 10 jaar met veel plezier aan de slag te zijn geweest met mijn WGA, is deze nu toch echt te klein geworden voor het gezin.
Na lang twijfelen en een financiële meevaller is de keuze gevallen op een Bastard large. Voor degene die niet bekend zijn met Westfriesland, dit is een prachtige regio in Noord Holland.
Nu de Bastard binnen is, hoop ik nog meer inspiratie en frisse ideeën op te doen op dit forum.

2B610805-8237-456B-8008-F3CB625E328A.jpeg
 
Welkom op dit forum. We zijn benieuwd naar je kunsten op de Bastard. De WGA gaat toch niet de deur uit?
Er komen al meer Westfriezen bij, gezellig.
 
Welkom en gefeliciteerd met mede-westfries Rinus die gisteren zijn eerste wedstrijd op Indianapolis heeft gewonnen. 🏎️
 
Welkom bij het genootschap

Is de WGA te klein geworden of het gezin te groot? 😉
 
Welkom hier op het mooie forum


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Welkom op het forum en veel plezier met je Bastard.
 
Welkom, zelf ook een West-Fries dus zeker bekend met de prachtige omgeving. Uit nieuwsgierigheid waar heb je de bastard aangeschaft? Ik ga zelf ook voor een large alleen weet nog niet goed waar deze aan te schaffen. Weet niet of dit mag anders een PB mag ook.

Alvast dank voor je reactie.
 
Vanzelfsprekend gaat de WGA de deur niet uit. Na aren trouwe dienst mag deze het iets rustiger aan gaan doen, maar we hebben het nog niet over zijn pensioen gehad.
Afgelopen weekend de Bastard maar eens opgestart

066F8393-87C1-4BA3-B9BE-9E2B1D282E68.jpeg


627C910E-6ECB-4B1A-BC1D-C1C48B538C76.jpeg


F7296DB3-3F5F-4A14-AED7-4714973DCA13.jpeg


28C5022E-662B-4DB0-B8D6-87C42912C1B6.jpeg


618A477F-32C5-45E0-9CE3-36B43962DE0E.jpeg
 
Hi welkom bij de club! 🔥 (y)
 
Welkom
 
Welkom en zie dat je inmiddels goed bezig bent met je nieuw kamado. Enne dat Texels skuumkoppe is favoriet hier in midden Zuidholland;)
 
welkom bij het Genootschap
 
Welkom en ziet er goed uit! Steeds meer mensen uit de kop van NH, ik woon er zelf ook. Veel plezier met de Bastard, heb er sinds ruim een week ook een, bevalt uitstekend en vrouw en dochters zijn tevreden met het resultaat!
 
Terug
Bovenaan Onderaan