Aanbiedingen zul je altijd wel hebben, maar ik vond dit idd een nette prijs.Wow daar ga je joystove niet meer voor krijgen. Fonteyn gaat die in 2022 weer aanbieden voor 139,95
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aanbiedingen zul je altijd wel hebben, maar ik vond dit idd een nette prijs.Wow daar ga je joystove niet meer voor krijgen. Fonteyn gaat die in 2022 weer aanbieden voor 139,95
Mijn bestelling zou 3-4 weken duren dus geannuleerd en vervolgens hier besteld. Ook weer 20 euro in mijn zak gehouden daardoor. Bedankt Pascal voor het delen!Toch maar diegene van The Windmill besteld. Is nu een aanbieding bij Smokey Goodness voor 119,96. Voor de aanbieding klik hier
Graag gedaan. Scheelt weer!Mijn bestelling zou 3-4 weken duren dus geannuleerd en vervolgens hier besteld. Ook weer 20 euro in mijn zak gehouden daardoor. Bedankt Pascal voor het delen!
Ik ken dat gevoel, vrouwlief is meestal ook van 'je hebt al materiaal genoeg' en zij houdt de vinger op de knip.Nu wil ik ook een stove! Zo even de directie lief aankijken haha.
Aan dat argument zat ik ook al te denken. De hedendaagse gasprijzen helpen ons natuurlijk ook welIk ken dat gevoel, vrouwlief is meestal ook van 'je hebt al materiaal genoeg' en zij houdt de vinger op de knip.
Maar ik ben vaak ook creatief in het bedenken van genoeg argumenten om toch kunnen over te gaan tot een aankoop.
Zo'n stove is is dat niet zuiniger in verbruik van briketten/houtskool ....
Ik ken dat gevoel, vrouwlief is meestal ook van 'je hebt al materiaal genoeg' en zij houdt de vinger op de knip.
Maar ik ben vaak ook creatief in het bedenken van genoeg argumenten om toch kunnen over te gaan tot een aankoop.
Ik ken dat gevoel, vrouwlief is meestal ook van 'je hebt al materiaal genoeg' en zij houdt de vinger op de knip.
Hahah, de schuur puilt al helemaal uit met bbq spullen. Ik begrijp haar dus ook wel.Zo te horen moet ik mijn vrouw heel erg koesteren
Ja, en met een stove kun je natuurlijk al dat gietijzer nog beter gebruiken zodat je nu ook echt soepen en dergelijke kunt gaan maken.
Dus veel makkelijker complete maaltijden enzo.