Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles kan in de oven hoor en er bestaan aroma’s om er een rooksmaak aan toe te voegen.@Ewald Ik zie alleen het voordeel van appeltaart en ovenschotels op de q maken niet zo. Alleen het spelen met vuur? Voor de smaak kan ie volgens jouw verhaal net zo goed in de oven.
@Ewald Ik zie alleen het voordeel van appeltaart en ovenschotels op de q maken niet zo. Alleen het spelen met vuur? Voor de smaak kan ie volgens jouw verhaal net zo goed in de oven.
Ik heb nergens gezegd dat ie voor de smaak net zo goed uit de oven kan komen, ik heb gezegd:@Ewald Ik zie alleen het voordeel van appeltaart en ovenschotels op de q maken niet zo. Alleen het spelen met vuur? Voor de smaak kan ie volgens jouw verhaal net zo goed in de oven.
De vergelijking met een steenoven gaat mank, de temperaturen die daar gehaald worden, worden niet in een huis-tuin en keuken (haha) oven gehaald.Ik heb nergens gezegd dat ie voor de smaak net zo goed uit de oven kan komen, ik heb gezegd:
"Niet alles dat op de BBQ wordt gemaakt hoeft die specifieke BBQ smaak te krijgen."
De smaak is beter dan uit een conventionele oven maar er zit niet die typische BBQ smaak (Rook en PAKs) aan die de meeste mensen met BBQ associeren.
Dan zou een steenoven ook onzin zijn? leg die pizza maar in de gewone oven
Ik zie het voordeel wel, het resultaat in smaak is op de BBQ beter dan dat ik hem binnen in de oven maak. En dat is niet alleen met appeltaart maar ook andere gerechten, Of ik nu kook met de Primo of de Weber 57 dat maakt voor de smaak niet zoveel uit.
Meer aandacht voor de bereiding, je bent intensiever bezig op een BBQ heeft een grote invloed maar de methode van verwarmen en warmte huishouding spelen denk ik ook een grote rol
Primo Junior.. is de kleinste van de serie.. krijg je er wel door bij de CFO..
Voordat het onderwerp ontaardt in een discussie over wel of geen ”typische bbq-smaak” enNiet alles dat op de BBQ wordt gemaakt hoeft die specifieke BBQ smaak te krijgen.
Als je geen rookhout gebruikt en niet gaat grillen boven de kolen, waar paks bij vrij kunnen komen, komt er geen specifieke BBQ smaak aan je gerecht.
Dat hoeft ook niet altijd, als ik bijvoorbeeld appeltaart bak op de Primo dan mogen er niet eens rooksmaakjes aankomen, gebak met rooksmaak is smerig. er zijn ook andere gerechten die ik het liefst zo neutraal mogelijk heb zoals bepaalde ovenschotels.
Dus dat excuus kunnen de dames niet meer gebruiken.
Zijn ze vegetarisch, dan zijn er tal van gerechten te bereiden zonder vlees, zoals een overheerlijke Melanzane.
En voor die ovenschalen heb je ruimte nodig, minimaal een Large Kamado.
Voordat het onderwerp ontaardt in een discussie over wel of geen ”typische bbq-smaak” en
welke vegetarische gerechten met of zonder bbq-smaak gemaakt kunnen worden, doet er eigenlijk niet toe: waar het mij om gaat is het formaat kamado... Bot gezegd: kan ik een zes uur durige low-and-slow-sessie op mijn mini-kamado doen zonder houtskool bijvullen?
Wat is eigenlijk je budget?Ik krijg trouwens regelmatig reclames via FB, van ”Bosgrill” . Iemand daarmee bekend? Ziet er op de plaatjes erg goed uit, en zeker betaalbaar.
Max. € 500Wat is eigenlijk je budget?