Beef en Steak

Weber To Go, kleine upgrade

myrok24

Tondelzoeker
Berichten
4
Hi David hier nieuw op het forum. Heb al jaren een Weber To Go liggen, maar na het overlijden van een oldschool Weber bbq, ga ik weer meer op deze kleine rakker focussen :)

Ik zag ergens dat mensen het rooster doormidden zagen/slijpen, daar zit ik ook aan te denken om beter indirect te kunnen bbq en en kolen bij te vullen.
Dat icm met een betere scheiding voor de kolen. NU zag ik 1. zo'n kolenschot op marktplaats, maar misschien is een rvs bakje met gaten ook al voldoende? wat raden jullie aan. Vooral voor nu even simpen en niet te duur ;)


Dank!
 
Was dezelfde intro als je voorstellen vandaar de fuck up van mijn kant;) (is verwijderd)
Op MP is er iemand SW genaamd die allerlei upgrades voor de WGA verkoopt.
Ik heb er oa. mijn RVS in 2 delen rooster vandaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een gastronorm-bak gebruikt om als kolenmand te dienen. Hier heb ik de onderkant uitgeslepen, en dat past eigenlijk heel mooi. Uiteraard n.a.v. inspiratie hier op het forum van de man met de gouden handjes @Rdj


IMG_2097.jpg
 
Ik heb een gastronorm-bak gebruikt om als kolenmand te dienen. Hier heb ik de onderkant uitgeslepen, en dat past eigenlijk heel mooi. Uiteraard n.a.v. inspiratie hier op het forum van de man met de gouden handjes @Rdj


Bekijk bijlage 86671
Dat is een hele mooie aanpassing.
1 nadeel je kunt niet even afgrillen omdat er geen rooster boven de kolen ligt.
Maar als je alleen indirect wilt een mooie aanpassing, veel brandstof die op zijn plaats blijft. Ik heb er een rvs divider schotje voor dat onder het grilrooster op het kolenrooster staat.
 
nice, ja dacht eigenijk wel aan een héél rooster (in twee stukken). bak eronder als gelijk afscheiding is wel slim ja!
Misschien gaten boren in bak ipv helemaal bodem eruit, kan ook nog?
 
nice, ja dacht eigenijk wel aan een héél rooster (in twee stukken). bak eronder als gelijk afscheiding is wel slim ja!
Misschien gaten boren in bak ipv helemaal bodem eruit, kan ook nog?

Boven de bak kan het rooster alsnog geplaatst worden toch? Welk formaat is hier gebruikt?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan