Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ridevi71 zei:Kolen rooster ligt boven het enkel wandige plaatstaal. Dus de afkoeling is misschien te verwaarlozen?
En isolatie van lucht is misschien een economische afweging. En spaart gewicht.
De vraag is ook wat nu daadwerkelijk het verschil in verbruik is met lucht isolatie en bijvoorbeeld minerale isolatie. Verschil in verbruik is misschien te verwaarlozen?
Niet voor Nederland, maar uitgaande van USD=EUR kost de standaardversie 1700 euro, en met het tafeltje 2300.Eddeped zei:Is de prijs al bekend?
Pffffff, kan je ook een mooi eitje voor kopenmrwolf zei:Niet voor Nederland, maar uitgaande van USD=EUR kost de standaardversie 1700 euro, en met het tafeltje 2300.Eddeped zei:Is de prijs al bekend?
Van.mijn.leven.niet.
Eddeped zei:Pffffff, kan je ook een mooi eitje voor kopenmrwolf zei:Niet voor Nederland, maar uitgaande van USD=EUR kost de standaardversie 1700 euro, en met het tafeltje 2300.Eddeped zei:Is de prijs al bekend?
Van.mijn.leven.niet.
Sander72 zei:Hier is hij dan, knuffel het, kus het en slaap gewoon de hele nacht met hem.
Geniaal toch?
mrwolf zei:Niet voor Nederland, maar uitgaande van USD=EUR kost de standaardversie 1700 euro, en met het tafeltje 2300.Eddeped zei:Is de prijs al bekend?
Van.mijn.leven.niet.
SanJan zei:Die paar innovaties maken hem echt geen 1000 euro meer waard dan een ongeisoleerde Weberketel imho.
dennis zei:SanJan zei:Die paar innovaties maken hem echt geen 1000 euro meer waard dan een ongeisoleerde Weberketel imho.
Inderdaad. Voor dat geld koop je een 67cm weber waar je een 57cm in zet een dan hou je nog geld over!
dennis zei:SanJan zei:Die paar innovaties maken hem echt geen 1000 euro meer waard dan een ongeisoleerde Weberketel imho.
Inderdaad. Voor dat geld koop je een 67cm weber waar je een 57cm in zet een dan hou je nog geld over!
SilverFox zei:Desondanks, vind ik hem er wel gaaf uit zien. Al is het alleen maar om het gave handvat en de dop aan de bovenkant