BasBQ
Beef en Steak

Weber marketing stunt?

Sander72 zei:
Riestad zei:
25f8b165b4f35e416db43499c532f831.jpg

Spannend hoor

Wow... onzichtbare pootjes!


:D :D
 
Ik ben heel erg bang dat mijn hart het begeeft van de spanning voordat dat ding gepresenteerd wordt.
 
Nog eventjes volhouden!

Hoe wordt zoiets eigenlijk gepresenteerd? Daar ik de laatste weber presentatie niet bewust heb meegemaakt haha
 
Rolaanndd zei:
Nog eventjes volhouden!

Hoe wordt zoiets eigenlijk gepresenteerd? Daar ik de laatste weber presentatie niet bewust heb meegemaakt haha

Op zijn Amerikaans :) ?
 
Zie net dat ze het via Twitter gaan presenteren ( en waarschijnlijk ook Instagram )
 
Ok; nieuwe gok; als je naar de broncode kijkt van de announcement staat er als teaser een link naar de file:
./images/grills/scg-teaser/placeholder/

en als video files:
SGC staat voor SUMMIT? compact grill ?

/SCGSmokeVideo/Teaser_Smoke_02.mp4

Een soort van nieuwe weber anywhere?
 
Gaaaaaaf!
 
Hij is tegen de verwachting in niet keramisch. Deze is 'slechts' dubbelwandig en ge?soleerd met lucht. De RD-afdeling heeft slim ontwikkeld door het combineren van al bekende en goed werkende elementen uit bestaande (weber) Q's. Het design vind ik wel tof, kort op de pootjes en breed. Niks mis mee zo op het oog, maar zullen er ook spannende dingen op zitten die we nog niet kenden?
 
Ben vooral benieuwd naar wat 'ie nou moet gaan kosten! En mijn verwachting (en die van veel anderen) was al niet keramisch hoor. Keramisch gaat niet goed in massaproductie, en Weber weet al heel goed hoe ze met staal overweg moeten...
 
En het verhaal in het Nederlands

http://edm.vandenbusken.nl/index.php?action=social&chash=b1d10e7bafa4421218a51b1e1f1b0ba2.235
 
Hier is hij dan, knuffel het, kus het en slaap gewoon de hele nacht met hem.

Geniaal toch?  :D
 
Review en video via AmazingRibs.com: http://tinyurl.com/webersummit

Wel interessante cross-over tussen kamado en ketel, maar dan ook wel voor een kamado-prijs.
 
leuk ding en ja ze zullen mee moeten met t zuinig stoken princiepe.
heb alleen twijfel om die gas ontsteker voor brandstof.
als die een paar x vergeten wordt  :-/
 
AV zei:
leuk ding en ja ze zullen mee moeten met t zuinig stoken princiepe.

Ik vraag me af hoe zuinig dit ding stookt. Ik zag op YouTube een filmpje waarin ze laten zien dat de ketel dubbelwandig is, maar deze dubbele wand is aan de onderkant open. Daarmee is het eigenlijk een luxe hitteschild zou ik zeggen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan