Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar haal je die bakelieten handvaten?
Ik dacht heel even dat ik nog wat bakeliet staf had maar het is eboniet (hard rubber). Als ik de wga heb maak ik wel wat van hout. Stukje ebben zal het wel doen.
Ik ken mensen die hem los hebben gehaald, spanbandje eromheen en gedragen als schoenen, om hem ook mee te nemen tijdens vliegtuig reizen.Om te benadrukken dat je dus je WGA altijd moet meenemen... bestaan er ook vakanties zonder?
En ik kom erachter dat we in Giethoorn alleen op Gas mogen bbqen dus het wordt de omgebouwde GAS versie... Gaan we thuis maar lekker extra veel op kolen BBQ-en...Weber Go anywhere staat altijd als eerst in de auto.
Er zit een normaal rooster in en ik heb deze Flavorbar er in zitten. https://zifagrills.com/collections/...avorbar-premium-fur-den-weber-go-anywhere-gasHoe heb je die omgebouwd dan?
Ik mis eigenlijk een goede deflector oid in de gas WGA.
wij hebben er ook een grill bij, dan ligt je vlees wat dichter bij de kolen zodat je op een rooster kan grillenM'n cobb gaat altijd mee op vakantie. Licht, compact en vooral: wordt niet warm onderaan. Kan je dus perfect op een (plastieken) tuintafel plaatsen. Je hebt ook geen open vlam waardoor je in Zuiderse landen er wel mee aan de slag kan terwijl klassieke houtskool BBQ verboden zijn. Is eigenlijk wel allesbehalve een BBQ, want je hebt geen direct contact met de kolen. Als je investeert in de accessoires dan zijn er heel veel mogelijkheden: wok, contactgrill, roken, brood bakken, enz enz.