Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je olie rookt, en je bakt je vlees er in door de weeks in de pan, proef je daar wat van terug als het op je bord ligt?
nou, ik bedoel eerder. Mijn vader moet opletten met hoeveel zout die hij naar binnen werkt. Haring staat bij wijze van spreken al op de zwarte lijst van de dokter door de hoeveelheid zout die erbij komt kijken. Vandaar mijn vraag wat ik kan koud roken waarvan zout normaalgesproken wel smaak toevoegt, maar wat ook lekker is zonder.Kaas, spek, zout, thee, zalm, boter. Zout gaat altijd mee als er iets koud gerookt wordt. Ik heb een grote pot met grof zout waar ik uit gebruik en die ook mee in de rookoven gaat als er iets koud gerookt wordt. Zo wordt het zout steeds lekkerder.
.
Vorige week heb ik water gerookt om ijsblokjes van te maken in een cocktail. Dit had ik warm gerookt omdat de bbq toevallig al aan stond maar als het bevalt ga ik dit volgende keer koud roken.
Ik zag deze voorbij komen, wilde het wel eens proberen. https://www.instagram.com/reel/ChfGEAGjAFC/?igshid=YmMyMTA2M2Y=Was dat niet toevallig het water uit je lekbak?