Beef en Steak

vraagje

• Onderwerp starter Onderwerp starter rik78
  • Startdatum Startdatum

rik78

Tondelzoeker
zijn er kant en klare rubs met weinig of liever geen zout voor bv steaks en varkensvlees
bvd mvg

Zelf een rub maken is niet heel lastig en dan heb je het zout % zelf in de hand.
Kijk op het forum maar eens rond.

Ik geloof dat er geen zout zit in de rubs van Jonnie Boer. Verder kun je alle rubs zelf maken. Er staan genoeg recepten op dit forum en op internet. Is nog leuk ook, kun je er je eigen twist aan geven.

Veplaatst naar de Rookkamer, het receptendeel is voor recepten.

Ik geloof dat er geen zout zit in de rubs van Jonnie Boer. Verder kun je alle rubs zelf maken. Er staan genoeg recepten op dit forum en op internet. Is nog leuk ook, kun je er je eigen twist aan geven.

Klopt, de Jonnie boer is zonder zout.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

zijn er kant en klare rubs met weinig of liever geen zout voor bv steaks en varkensvlees
bvd mvg
No Rubbish heeft er 1 of 2 in hun assortiment zonder zout. Deze ken ik persoonlijk niet maar hun andere rubs zijn heel fijn en lekker.

Laatst bewerkt:
Nog ter aanvulling.
Bij veel rubs die alleen voor de smaak dienen kan je zelf redelijk straffeloos experimenteren met minder zout.
Zodra het zout ook een functie krijgt mbt conservering en voedselveiligheid wordt dat anders maar puur op smaak kan je "doen wat je wilt".

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Terug
Bovenaan Onderaan