BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

Bas Talsma

Tondelzoeker
Berichten
2
Ik ben sinds 3 jaar bezig met BBQen. Het begon gewoon simpel met een keer burgers en wortjes grillen, maar al snel liep de hobby uit de hand. Ik begon op een kleine oude Weber van mijn ouders en al snel kocht ik daar een el cheapo smoker bij. Hiervan had ik veel plezier beleeft maar ondertussen heeft hij een ander huis gevonden omdat ik de ruimte niet meer had (hij was ook al flink aan het roesten). Ik had na een half jaar BBQen niet genoeg ruimte op de kleine weber, dus daar moest een grotere voor in de plaats komen. Daarom kocht ik de weber GBS mastertouch en al snel kocht ik daar ook een slow n sear voor, vond ik lekker makkelijk. Daarnaast heb ik ook nog een Traeger Pellet smoker gekocht die ik met veel plezier gebruik als ik geen tijd heb om de hele dag mijn BBQ op temperatuur te houden.

Ik lees al een lange tijd veel berichten op dit forum. Maar ik had nog nooit iets gepost en vond het nu wel tijd worden om dit te doen (na aanleiding van een slechte ervaring met de aanschaf van de Kamado Joe Kettle Joe).
 
Welkom bij het genootschap

Nu meer gaan posten toch?
 
Welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan