BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

Rebble

Tondelzoeker
Berichten
10
Ik ben Marianne, 41 en vanaf een dezer dagen bezitter van een Grill Guru classic medium. Vorig jaar een Boretti Terzo gekocht maar daar kan je net niks mee, niet alleen wb formaat maar het regelen van de temperatuur is heel lastig. Langer dan 4 uur is het me niet gelukt wat als resultaat had dat mijn pulled pork in de slowcooker belandde :ROFLMAO:, smaakte uiteindelijk ook goed maar het was niet de bedoeling. De Terzo is verder een prima ding voor erbij dus hij blijft wel.
Ben erg benieuwd hoe de grill guru me gaat bevallen, heb in ieder geval zin om alles uit te gaan zoeken en m'n wensenlijstje af te gaan werken.

Verder zal ik voornamelijk een meelezer zijn, dat doe ik al een tijdje maar wilde me nu toch wel eens voorstellen.
 
Marianne, welkom op het BBQ Genootschap
 
Welkom Marianne, hopelijk gaat de Grill Guru beter bevallen. Ik zou wel verwachten dat ie langer dan 4u op temperatuur kan blijven in ieder geval.
 
Bedankt Frits en Knut voor het welkom.

Als het me op de guru ook niet gaat lukken dan ga ik aan mezelf twijfelen ;)
 
  • Haha
Waarderingen: Knut
Hoi Marianne,
welkom bij het Genootschap.
Ik zie mijzelf ook niet zo snel een PP maken op een WGA, daar vergelijk ik de Terzo dan even mee qua formaat.
Ik zou hem er ook gewoon bijhouden.
 
Welkom Marianne, veel plezier met je Guru
 
Welkom bij het genootschap

Met de tips hier op’t forum zal het vast goed gaan komen
 
Welkom hier op het mooie forum Marianne
 
Welkom Marianne, ik heb vanaf 2017 een Guru en die bevalt prima
 
Welkom Marianne
 
Bedankt voor het welkom allemaal!

Ik twijfel alweer Ik had de Guru medium bij de Makro besteld en die zou daar gister binnenkomen en dan zou ik gebeld worden. Dat is niet gebeurd dus ik ga zo even langs om te vragen of ze geleverd zijn.
Maar toen was ik van de week bij de Intratuin waar de Bastard medium 2020 stond, completer dan de Guru geleverd wordt.... pff keuzestress. Het scheelt ruim €400,- maar de Bastard is wel completer en het valt me op dat accessoires voor de Guru medium erg lastig te krijgen zijn.
Nou ja, vandaag hak ik de knoop door
 
En de knoop is doorgehakt. Bij de Makro was de Guru niet binnengekomen dus doorgereden naar de Intratuin en de Bastard medium compleet 2020 besteld. A.s. donderdag wordt hij geleverd. Het showmodel was de laatste die ze hadden en omdat daar een kleine beschadiging op zat wat accessoires erbij gekregen. Prima deal, de beschadiging was minimaal en geen probleem. Ben benieuwd hoe hij gaat bevallen
 
Terug
Bovenaan Onderaan