BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen - Groetjes uit Medemblik

 

Jongkind

Sprokkelaar
Berichten
47
Goedemorgen allen,

Mijn naam is Bas, 28 jaar en kom uit de regio Medemblik. Enige tijd geleden is mijn interesse voor BBQ-en ontstaan en ben ik opzoek gegaan naar informatie. Ik kwam al snel via Youtube bij Noskos terecht en daarna heb ik zijn boek aanschaft en daarmee is mijn interesse meer een studie geworden en daarmee een potentiele toekomstige hobby.

Op dit forum ben ik vooral opzoek naar het delen van verschillende recepten, ervaringen, kruiden en sauzen maar vooral te leren van jullie ervaringen.

Qua BBQ is mijn oog gevallen op de The Bastard Large 2021 Urban dus deze zal eerdaags in mijn tuin staan shinen. Als hij staat zal ik even een mooi fotootje plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Welkom bij het genootschap

Naast’t shinen ook roken hopelijk 😉
 
Welkom Bas..
Hier zien ze liefst foto's van ingebrande, niet meer maagdelijk witte, kamado's.
Je kan inderdaad leren uit fouten van anderen, nog leerrijker is zelf aan de slag gaan en tegen problemen aanlopen.
Wanneer je je bereidingen inclusief de dingen die fout gingen deelt, is er altijd wel feedback om een beter resultaat te bereiken bij een volgende poging.
 
Welkom en veel leer en leesplezier.
 
Welkom je woont in een mooie omgeving kom er graag voor mijn andere hobby snoeken
 
Hoi Bas,
welkom bij het Genootschap
 
Die is binnen!

1621521643831.png
 
Welkom Bas, dat je maar vele branduren mag beleven met je Bastard , ingegeven door de vele tips die je overal op dit forum kunt vinden!
 
Welkom Bas. Snel in elkaar zetten en (spreekwoordelijk) gas erop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan