Beef en Steak

Vlees webshop

Voor mij beef&steak of de Sligro,kun je ook zien wat je koopt.
Voor mij eens maar nooit meer meat for more
Was zeer teleurstellend wat ik kreeg

ik bestel bij inamood bbquality een onze forum sponsor het is maar net wat ik nodig heb voor mijn alledaagse vlees ga ik naar de lokale slager.

harriesvlees.nl. ziet er ook goed uit ik zag dat ze daar ook paardenvlees verkopen iemand dat al een keer op de bbq gedaan?

Paardenvlees is zeer mager en velen BBQ’ers gaan er vanuit als er weinig intramusculair vet in zit, het niet lekker is.

Zelf ben ik een andere mening aangedaan omdat ik ook vaak het vetarme Belgisch Witblauw op de Q leg. Reverse sear met een blokje hickory en het is ook een heerlijk stuk vlees en zelfs zeer betaalbaar.

Paard is dan wel nog meer vetarmer. Vaak te vinden in dunne stukken om gewoon te grillen. Weinig meerwaarde. Als je daar lappen van minstens 4cm dikte in vindt, zeker eens klaar maken met reverse sear en een blokje hickory of eik erbij.

Ik ben wel tevreden over Inamood. Niet alles is mijn smaak maar door de aanbiedingen zijn sommige stukken goed te betalen. Niet al het vlees is fanatstisch. Het lijkt wel vaker dezelfde merken/kwekers te zijn als de Makro.

Zeer goede ervaring met Aalvink. Hollands vlees uit Twente. Bovendien zeer gunstig in prijs.

Iemand ervaring met bbqthuisbezorgd.nl? Ik had 'per ongeluk' een kilo entrecote gewonnen voor 1 euro bij vakantieveilingen. En natuurlijk met een hoop bijkomende kosten, maargoed. Ik ben zeer benieuwd naar hun kwaliteit. Vrijdag komen ze binnen.
Die fout heb ik ook eens gemaakt :ROFLMAO: bbq pakket voor 4 personen voor maar een paar euro. Maar bijkomende kosten waren zo hoog dat ik beter voor 8 personen zelf vlees had kunnen halen..... weer een dure les...

Terug
Bovenaan Onderaan