Beef en Steak

Vlees webshop

Ok, eerlijk is eerlijk, credit where's credit due.
Vorige week heb ik toch weer wat besteld bij MeatforMore 🫢

Wat procureur, buikspek, wat van die "oerhammetjes", een rollade en een kilootje spekvet. Kortom, niet te fancy, eenvoudig spul.
Maar alles was deze keer goed gesneden, het rook en zag er goed uit, het werd snel bezorgd en was niet te duur.

Dus deze keer prima in orde.
Het is bij die lui altijd een gokje 🤷‍♂️

Laatst bewerkt:
Mijn ervaring met meatformore is prima voor spareribs, maar de rest zou ik me niet aan wagen. Ook weinig informatie over afkomst van het vlees, gras of graan gevoerd etc.

Beste adressen blijven voor mij toch inamood, bbquality en the meatlovers. Al is the meatlovers wel duur geworden.

Iemand ervaring met Meatlovers, zij verkopen namelijk Australisch grain fed rundvlees van het merk 1788
Dat verkopen ze ook bij de Hanos en daar ben ik zeer van gecharmeerd.

Iemand ervaring met Meatlovers, zij verkopen namelijk Australisch grain fed rundvlees van het merk 1788
Dat verkopen ze ook bij de Hanos en daar ben ik zeer van gecharmeerd.

Zeker! Dat is ook hetgeen wat ik daar altijd koop. Dat is betere kwaliteit dan de Black Angus uit Zuid Amerika / Uruguay.

Zeker! Dat is ook hetgeen wat ik daar altijd koop. Dat is betere kwaliteit dan de Black Angus uit Zuid Amerika / Uruguay.
Dat klopt, dat komt oa omdat van 1788 en andere Australische producenten een groot deel wordt ge-exporteerd naar Japan.
De kwaliteitseisen in Japan zijn heel hoog vandaar.
1788 is van hoge en constante kwaliteit

Terug
Bovenaan Onderaan