Beef en Steak

Vlees webshop

Ok, eerlijk is eerlijk, credit where's credit due.
Vorige week heb ik toch weer wat besteld bij MeatforMore 🫢

Wat procureur, buikspek, wat van die "oerhammetjes", een rollade en een kilootje spekvet. Kortom, niet te fancy, eenvoudig spul.
Maar alles was deze keer goed gesneden, het rook en zag er goed uit, het werd snel bezorgd en was niet te duur.

Dus deze keer prima in orde.
Het is bij die lui altijd een gokje 🤷‍♂️

Laatst bewerkt:
Mijn ervaring met meatformore is prima voor spareribs, maar de rest zou ik me niet aan wagen. Ook weinig informatie over afkomst van het vlees, gras of graan gevoerd etc.

Beste adressen blijven voor mij toch inamood, bbquality en the meatlovers. Al is the meatlovers wel duur geworden.

Iemand ervaring met Meatlovers, zij verkopen namelijk Australisch grain fed rundvlees van het merk 1788
Dat verkopen ze ook bij de Hanos en daar ben ik zeer van gecharmeerd.

Iemand ervaring met Meatlovers, zij verkopen namelijk Australisch grain fed rundvlees van het merk 1788
Dat verkopen ze ook bij de Hanos en daar ben ik zeer van gecharmeerd.

Zeker! Dat is ook hetgeen wat ik daar altijd koop. Dat is betere kwaliteit dan de Black Angus uit Zuid Amerika / Uruguay.

Zeker! Dat is ook hetgeen wat ik daar altijd koop. Dat is betere kwaliteit dan de Black Angus uit Zuid Amerika / Uruguay.
Dat klopt, dat komt oa omdat van 1788 en andere Australische producenten een groot deel wordt ge-exporteerd naar Japan.
De kwaliteitseisen in Japan zijn heel hoog vandaar.
1788 is van hoge en constante kwaliteit

@Ewald Ik bestel nog wel eens vlees bij Vleesland aan de andere kant van dat rode gedrocht. Ben daar erg tevreden over.Is alleen wel afhalen.

@Ewald Ik bestel nog wel eens vlees bij Vleesland aan de andere kant van dat rode gedrocht. Ben daar erg tevreden over.Is alleen wel afhalen.
Off topic: Het rode gedrocht uit de Hel bedoel je 😂 Voor de niet wetenden, dat is de Spijkenisserbrug.

Aalvink? Iemand ervaring mee?
Aalvink is een gewone slager die ook stukken bbq vlees verkoopt, maar geen zuid amerikaans import volgens mij.

Aantal keren vlees besteld, was gewoon goed zoals je mag verwachten.

Aalvink is ook sponsor geweest van het forum.

Ik bestel ook bij de bekende shops als bbquality en beefensteak. Zelf vind ik meatmarket.online ook echt goed. Dit is gewoon een fysieke slager die zelf uitbeent en vooral bij restaurants levert. Erg goede kwaliteit, vers en ook zeer lekkere burgers. Zit in Belgie maar levert gewoon in NL.

Iemand ervaring met bbqthuisbezorgd.nl? Ik had 'per ongeluk' een kilo entrecote gewonnen voor 1 euro bij vakantieveilingen. En natuurlijk met een hoop bijkomende kosten, maargoed. Ik ben zeer benieuwd naar hun kwaliteit. Vrijdag komen ze binnen.

Iemand ervaring met bbqthuisbezorgd.nl? Ik had 'per ongeluk' een kilo entrecote gewonnen voor 1 euro bij vakantieveilingen. En natuurlijk met een hoop bijkomende kosten, maargoed. Ik ben zeer benieuwd naar hun kwaliteit. Vrijdag komen ze binnen.
je kan er altijd nog tartaar van maken, ik ken ze niet ^^

Terug
Bovenaan Onderaan