BasBQ
Beef en Steak

Verjaardagspicanha

 
 
 
 
 

Ridevi71

Forum Meubilair
Berichten
10.091
Beste bbq collega's

Gisteren was onze dochter jarig en de jarige job mag zeggen wat er gegeten wordt.
OK, je kan niet naar een restaurant maar afhalen is goed te doen.
En stel dat een 15 jarige zou kiezen voor een fastfoodketen, dan is dat ook nog niet zo vreemd.

Maar guess what?
De keuze was picanha.
"Ik vind dat zooooo lekker, met die grillsmaak en dat vetrandje. Maar wel van de wsm pa, en affakkelen. Dat is het lekkerst"

Tja, als vader ben je dan toch super trots. Ze heeft liever JOU picanha dan een of andere burger uit een doosje of afhaal sushi. En dan weet ze ook nog hoe.
Opvoeden is tot nu toe geslaagd :cool:

De pic's natuurlijk
DSC_1588.JPG


He, de tuin is weer groen ?!?!?! FF wennen na al dat witte spul van afgelopen week

DSC_1589.JPG


Na ruim een uur het tussenstuk verwijderd en rooster op de kolenring

DSC_1590.JPG


Affakkelen zei je? 🔥

DSC_1591.JPG


Nog ff rusten

DSC_1592.JPG


En aansnijden (oeps, met de draad :rolleyes:. ff niet opgelet)

DSC_1593.JPG


En op het bordje met (door dochterlief) zelfgemaakt chimmichurri
DSC_1595.JPG


We proberen onze dochter ook een beetje te laten leren in de keuken. Zoals proeven en experimenteren met smaken.
Zodoende kwamen we samen op het idee om 1 eetlepel mayo, 1 eetlepel ketchup en 1 eetlepel chimmichurri te mengen
Het resultaat is een heerlijk sausje (voor op de frietjes).

Wat hebben we weer genoten. En de wsm is een top apparaat.

Dank voor het kijken
Rick
 
Van harte gefeliciteerd natuurlijk

Is mooi mooi compliment als er een eigen gerecht gekozen word en ze heeft zelf ook nog meegeholpen 👍🏻👍🏻
 
Gefeliciteerd en idd wat machtig mooi gevoel dat je dochter gek is op je eten!

Beter gevoel is er niet denk ik!
 
Proficiat met je dochter. De jongedame heeft al een duidelijke voorkeur voor de betere gerechten.
Mooi, fijne cuisson en lekker afgetopt met chimichurri, frietjes en een salade. 😋 😋
 
Je mag zeker fier zijn dat je dochter jouw bereiding kiest. En heel terecht dat ze het kiest als ik het zo zie.
 
geweldig ! gefeliciteerd. Picanha is ook echt heel erg lekker. En de vlammen zorgen voor vuurwerk, wat wil je nog meer op je verjaardag !
 
Daar mag je trots op zijn. Ziet er heerlijk uit. Ik moet ook al oppassen dat mijn dochtertje niet al papa's rode vlees op eet 😂😂

Ps gefeliciteerd nog
 
Gefeliciteerd hoor, en wat een mooi stukje picanha, zeer sappig zie ik mmmmmmmm 🔥 👍
 
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter ze heeft een prima smaak hoor.
Prachtig stuk vlees, heerlijk.
 
Rick van harte met je dochter kerl. En mooi te zien dat ze een prima opvoeding heeft genoten, das goud man.
Vlees heeft een mooi cuisson, dat moet smullen geweest zijn TOP
 
Terug
Bovenaan Onderaan