Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had je de aanmaakblokjes IN de starter gedaan?@Frits bedankt, we hebben toen maar de weber starter omgedraaid en leeg gekieperd in de BBQ zelf en daar zaten dus nog wel de aanmaakblokjes bij, maar toen rookte die aanzienlijk minder. Maar ik ga nog wel een paar keer proberen, zou het gebruik van kranten of van dat gekrulde houtwol aanmaakblokjes minder rook veroorzaken?
Ja die zaten eronder, maar ik had 3 (bruine) aanmaak blokjes eronder, misschien volgende keer toch maar eerst 1 wokkel, gevolgd door een 2e indien nodig.Had je de aanmaakblokjes IN de starter gedaan?
Zo ja, heb je daar een item wat dit ook veroorzaakt kan hebben.
Wat voor (speciale) wokkels zijn dat, waar te krijgen?Ik ben trouwens groot fan van de waxwokkels. Geven voor mijn gevoel veel minder vuile rook af en branden als een tierelier
Geinig, als je de papieren zak van Welkoop van de kokosbriketten afhaalt, komt exact dezelfde zak tevoorschijn. En die zijn vaak in de aanbieding!De Jumbo heeft gewaxte aanmaakwokkels en die branden prima en vrijwel rookloos die kosten 2.09 euro per zak,
Jumbo Aanmaak Krullen 25 Stuks
Jumbo Aanmaak Krullen 25 Stuks online bestellen? Je vindt het bij Jumbo. Altijd lage prijzen op je Huishouden, dieren, servicebalie. Gratis bezorging of ophalen bij actieproducten.www.jumbo.com
Ik koop de kokosbriketten in de witte zakken bij bij Bakker brandstoffen in Den Helder je kan bestellen of als je er in de buurt bent / woont daar ophalen. Als ik daar niet heen kan / wil dan bestel ik dezefde briketten bij Bol.com, ( 2 keer 10 kilo, daar krijg je gratis bruine aanmaakblokjes bij die zijn ook goed ) zijn iets duurder maar je bespaart benzine / verzendkosten..
Bakker brandstoffen Den Helder - https://www.bakkerbrandstoffen.nl/product/kokosbriketten-combideal-aanmaakkrullen/
Bol.com - https://www.bol.com/nl/nl/p/kokosbr...akblokjes/9200000127062043/?s2a=#productTitle
Hoe de rest van de prijzen en kwaliteit bij Bakker zijn weet ik niet, maar misschien dat iemand anders hier daar ervaring me heeft.
Algemene link - https://www.bakkerbrandstoffen.nl/categorie/bbq/houtskool/
+1. Helemaal mee eens@Dennisvs daar ben ik inderdaad afgelopen zomer met een aanbieding achter gekomen en heb toen ook meteen 2 zakken extra gehaald, ik gebruik eigenlijk niks anders en ben er blij mee, branden lang en constant zijn makkelijk aan te steken en roken nauwelijks.
+1+1. Helemaal mee eens
ik gebruik naast aanmaakwokkels en aanmaakblokjes ook een one minute lightner. Deze werken alledrie goed.Niemand die zo'n elektrische bbq aansteker (weerstand) gebruikt? Dat werkt tenslotte toch ook zonder problemen met geur etc en vrij snel?
Genoeg die dat gebruiken. Als je de draadjes hier volgt zie je de afwegingen om het juist wel of niet te doen.Niemand die zo'n elektrische bbq aansteker (weerstand) gebruikt? Dat werkt tenslotte toch ook zonder problemen met geur etc en vrij snel?