Een paar jaar geleden UMAI zakken en dingen kunnen oppikken uit de VS
Deze kun je gebruiken om vlees te drogen in de ijskast, dus hoef je het niet om te bouwen tot droogkast.
Volgens hun recepten heb ik Lonzino, lomo en bresaola gemaakt en salami.
Initieel gekochte paprika poeder gebruikt, maar het resultaat was niet te **eten, dus toen zelf een soort van poeder gemaakt.
www.drybagsteak.com
honest-food.net
Het verschil tussen de lonzino en de lomo is dat lomo bedekt is met paprika poeder.
www.drybagsteak.com
www.drybagsteak.com
Instacure #2 wordt er standaard bijgeleverd.
Het spul is erg duur, maar het helpt je wel om wat andere dingen te doen met vlees.
iig heeft het mij geholpen om eens de stap te maken om dit te doen.
Als de zakken op zijn denk ik dat het misschien s tijd is voor het ombouwen van een kleine ijskast voor het drogen.
Dit is een project van even geleden, maar ik heb kilo's klaar liggen voor het volgende project maar kom er niet aan toe :-(
De foto's heb ik verkleind
Deze kun je gebruiken om vlees te drogen in de ijskast, dus hoef je het niet om te bouwen tot droogkast.
Volgens hun recepten heb ik Lonzino, lomo en bresaola gemaakt en salami.
Initieel gekochte paprika poeder gebruikt, maar het resultaat was niet te **eten, dus toen zelf een soort van poeder gemaakt.

Recipes - The Original Dry Bag Steak

How to Make Lonzino, Air Cured Pork Loin - Hunter Angler Gardener Cook
How to make lonzino, an air-cured pork loin, alson known as lomo in Spain. Make this with backstrap or loin from wild or domestic pigs.

Instacure #2 wordt er standaard bijgeleverd.
Het spul is erg duur, maar het helpt je wel om wat andere dingen te doen met vlees.
iig heeft het mij geholpen om eens de stap te maken om dit te doen.
Als de zakken op zijn denk ik dat het misschien s tijd is voor het ombouwen van een kleine ijskast voor het drogen.
Dit is een project van even geleden, maar ik heb kilo's klaar liggen voor het volgende project maar kom er niet aan toe :-(
De foto's heb ik verkleind