BasBQ
Beef en Steak

Trots op m'n worst!

Je mag zeer zeker trots zijn op je worst. Ziet er allemaal zeer smakelijk uit.
 
Ok, indirect maar ik had verwacht dat ie langer mocht. Toen ik ging meten was ie al dik in de 75...nou ja, snel nog maar een poging wagen! Sowieso lekker en nog redelijk sappig
02075609651953b3ca68ca196a60007b.jpg
b6aed9ec68b3f43d83494b7a6daf47a3.jpg
 
Ok, indirect maar ik had verwacht dat ie langer mocht. Toen ik ging meten was ie al dik in de 75...nou ja, snel nog maar een poging wagen! Sowieso lekker en nog redelijk sappig
02075609651953b3ca68ca196a60007b.jpg
b6aed9ec68b3f43d83494b7a6daf47a3.jpg
Hahaha. Gaat snel hé?
Ideaal. Als wij een keer minder tijd hebben gooien we worstjes op de bbq. Zit je toch in korte tijd erg lekker te eten.
Ziet er goed uit hoor
 
Ok, indirect maar ik had verwacht dat ie langer mocht. Toen ik ging meten was ie al dik in de 75...nou ja, snel nog maar een poging wagen! Sowieso lekker en nog redelijk sappig
02075609651953b3ca68ca196a60007b.jpg
b6aed9ec68b3f43d83494b7a6daf47a3.jpg
Hou op hou op.. ik wil ook weer worst maken, en weet eerlijk gezegd geen eens of ik al door m'n voorraad ben haha!

Betreft de tjoritzo, wij eten dit erg graag in de zomer;
Zalig receptje, niet BBQ waardig maar wel lekker! We gebruiken tot op heden altijd gedroogde chorizo en bakken die uit.. misschien is een verse er ook erg lekker mee.

De chorizo staat voor mij hoog op de todo, evenals de jalapeno cheddar :)
 
Hou op hou op.. ik wil ook weer worst maken, en weet eerlijk gezegd geen eens of ik al door m'n voorraad ben haha!

Betreft de tjoritzo, wij eten dit erg graag in de zomer;
Zalig receptje, niet BBQ waardig maar wel lekker! We gebruiken tot op heden altijd gedroogde chorizo en bakken die uit.. misschien is een verse er ook erg lekker mee.

De chorizo staat voor mij hoog op de todo, evenals de jalapeno cheddar :)
Hahaha nou en... Draaien met die handel. En bedankt voor de salade. Ziet er heerlijk uit!
 
Super! Kimchi lijkt me ook erg bijzonder. Kan me er nog niets bij voorstellen. Laat ons weten aub, als je ze hebt gemaakt.

Ga ik zeker doen, wordt een combi van 2 recepten die ik hier al op het forum heb geplaatst kimchi en koreaanse kipsate
maar dan in een worstje fabrieken.
Het wachten is op de Kimchi, ik vind het nu nog te warm om bij kamertemperatuur groente te fermenteren
tussen zo'n 17-18 graden vind ik ideaal (bij ons boven staat nooit de verwarming aan dus die temperatuur is in de late herfst/winter/begin lente heel goed te halen)
 
Mooie worst.
 
Ga ik zeker doen, wordt een combi van 2 recepten die ik hier al op het forum heb geplaatst kimchi en koreaanse kipsate
maar dan in een worstje fabrieken.
Het wachten is op de Kimchi, ik vind het nu nog te warm om bij kamertemperatuur groente te fermenteren
tussen zo'n 17-18 graden vind ik ideaal (bij ons boven staat nooit de verwarming aan dus die temperatuur is in de late herfst/winter/begin lente heel goed te halen)
Ewald... Al nieuws op dit vlak?
 
Ewald... Al nieuws op dit vlak?
Ewald heeft van de week het draadje gepost:
 
Man man man, ik wilde mijn vleesconsumptie een beetje minderen. 😢
Dat gaat echt niet lukken met al die mooie verhalen en foto’s! 🤣 Nou wil ik ook worsten maken!
 
Man man man, ik wilde mijn vleesconsumptie een beetje minderen.
Dat gaat echt niet lukken met al die mooie verhalen en foto’s! Nou wil ik ook worsten maken!
Hahaha sorry... Gewoon doen! Worst is gewoon te lekker om niet te eten. Zeker als ie zelf gemaakt is! Alleen je kunt daarna niet meer terug, dus wees gewaarschuwd.
 
Nu wil ik ook worsten maken.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan