Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha. Gaat snel hé?Ok, indirect maar ik had verwacht dat ie langer mocht. Toen ik ging meten was ie al dik in de 75...nou ja, snel nog maar een poging wagen! Sowieso lekker en nog redelijk sappig
Hou op hou op.. ik wil ook weer worst maken, en weet eerlijk gezegd geen eens of ik al door m'n voorraad ben haha!Ok, indirect maar ik had verwacht dat ie langer mocht. Toen ik ging meten was ie al dik in de 75...nou ja, snel nog maar een poging wagen! Sowieso lekker en nog redelijk sappig
Hahaha nou en... Draaien met die handel. En bedankt voor de salade. Ziet er heerlijk uit!Hou op hou op.. ik wil ook weer worst maken, en weet eerlijk gezegd geen eens of ik al door m'n voorraad ben haha!
Betreft de tjoritzo, wij eten dit erg graag in de zomer;
Zalig receptje, niet BBQ waardig maar wel lekker! We gebruiken tot op heden altijd gedroogde chorizo en bakken die uit.. misschien is een verse er ook erg lekker mee.Spaanse aardappelsalade
www.24kitchen.nl
De chorizo staat voor mij hoog op de todo, evenals de jalapeno cheddar
Super! Kimchi lijkt me ook erg bijzonder. Kan me er nog niets bij voorstellen. Laat ons weten aub, als je ze hebt gemaakt.
Ewald... Al nieuws op dit vlak?Ga ik zeker doen, wordt een combi van 2 recepten die ik hier al op het forum heb geplaatst kimchi en koreaanse kipsate
maar dan in een worstje fabrieken.
Het wachten is op de Kimchi, ik vind het nu nog te warm om bij kamertemperatuur groente te fermenteren
tussen zo'n 17-18 graden vind ik ideaal (bij ons boven staat nooit de verwarming aan dus die temperatuur is in de late herfst/winter/begin lente heel goed te halen)
Ewald heeft van de week het draadje gepost:Ewald... Al nieuws op dit vlak?
Hahaha sorry... Gewoon doen! Worst is gewoon te lekker om niet te eten. Zeker als ie zelf gemaakt is! Alleen je kunt daarna niet meer terug, dus wees gewaarschuwd.Man man man, ik wilde mijn vleesconsumptie een beetje minderen.
Dat gaat echt niet lukken met al die mooie verhalen en foto’s! Nou wil ik ook worsten maken!