Beste BBQ`rs !
vandaag heb ik het alom beroemde recept van @Trijsie gemaakt !
dit is zo geweldig lekker ! nogmaals bedankt voor het delen van dit recept. Onze zoon wil nu nooit meer anders zalm eten....
zoon: wat heb je nou weer gemaakt ?
ik: Dit zijn Trijsie`s Zalm bonbons, van Trijsie van het forum !
zoon: nou, maak volgende keer dan maar weer Trijsies !!!!

Omdat ik de laatste tijd echt heel veel het spit gebruik, heb ik de zalm bonbons ook op het spit gemaakt. Ik was benieuwd of dit zou lukken en ook omdat het gewoon leuk is om te doen.
Natuurlijk wel volgens het recept van @Trijsie : Gepaneerde en gerookte Zalm BonBons
In de tredes/bakjes van het spit kan ik de houtenplankjes doen om daar de zalm op te leggen, maar had geen zin om ze op maat te maken. Ik heb de plankjes gebroken en bij het houtskool gelegd. Dus de ceder houten plank gebruikt als rookhout, dit werkt erg goed ! (de buren dachten dat we een sauna waren begonnen....)
foto`s zeggen meer:
de panko volgens aanwijzingen van Trijsie beetje aangebakken:
zalm in blokjes gesneden en volgens recept gepaneerd:
vervolgens in de bakjes voor het spit gelegd:
in elkaar gezet, bijna klaar om te draaien:
ready to go !
actie foto:
gaat helemaal goed komen zo:
even een overzicht foto: vorige week nog eentje gemaakt midden in de sneeuw en nu een foto met lente-kriebels:
klaar ! gezellig op een houtenplankje (geen rookhout) met wasabi-mayonaise mix:
als het onderwerp van de fotowedstrijd deze maand zalm was geweest, dan had ik zeker weten deze foto ingediend :
ik kan iedereen dit recept aanraden ! @Trijsie nogmaals bedankt voor het delen van dit heerlijke recept !!!
Trijsies hoort absoluut in het BBQ-boek !
vandaag heb ik het alom beroemde recept van @Trijsie gemaakt !
dit is zo geweldig lekker ! nogmaals bedankt voor het delen van dit recept. Onze zoon wil nu nooit meer anders zalm eten....
zoon: wat heb je nou weer gemaakt ?
ik: Dit zijn Trijsie`s Zalm bonbons, van Trijsie van het forum !
zoon: nou, maak volgende keer dan maar weer Trijsies !!!!

Omdat ik de laatste tijd echt heel veel het spit gebruik, heb ik de zalm bonbons ook op het spit gemaakt. Ik was benieuwd of dit zou lukken en ook omdat het gewoon leuk is om te doen.
Natuurlijk wel volgens het recept van @Trijsie : Gepaneerde en gerookte Zalm BonBons
In de tredes/bakjes van het spit kan ik de houtenplankjes doen om daar de zalm op te leggen, maar had geen zin om ze op maat te maken. Ik heb de plankjes gebroken en bij het houtskool gelegd. Dus de ceder houten plank gebruikt als rookhout, dit werkt erg goed ! (de buren dachten dat we een sauna waren begonnen....)
foto`s zeggen meer:
de panko volgens aanwijzingen van Trijsie beetje aangebakken:
zalm in blokjes gesneden en volgens recept gepaneerd:
vervolgens in de bakjes voor het spit gelegd:
in elkaar gezet, bijna klaar om te draaien:
ready to go !
actie foto:
gaat helemaal goed komen zo:
even een overzicht foto: vorige week nog eentje gemaakt midden in de sneeuw en nu een foto met lente-kriebels:
klaar ! gezellig op een houtenplankje (geen rookhout) met wasabi-mayonaise mix:
als het onderwerp van de fotowedstrijd deze maand zalm was geweest, dan had ik zeker weten deze foto ingediend :
ik kan iedereen dit recept aanraden ! @Trijsie nogmaals bedankt voor het delen van dit heerlijke recept !!!
Trijsies hoort absoluut in het BBQ-boek !

Laatst bewerkt: