BasBQ
Beef en Steak

Tournedos pepersaus

Huib

Kooltjesharker
Berichten
199
menu van gisteren.

Tournedos
Hasselback potatoes
sperziebonen

Om de aardappel te moppen. Olijfolie, roomboter, verse thijm, rozemarijn en knoflook. Boter laten smelten en tijdje laten staan.

aardappelmop.jpg


klaar om elk kwartier te moppen.

aardappelmop2.jpg


dome termperatuur 220C

patatoinpan.jpg


Tournedos grillen

ossehaasopgrill.jpg


Vrouw had inmiddels in de keuken voor de saus gezorgd

ossehaasopbord.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zie geen foto's🤷‍♀️
 
Klopt geen foto's te zien via computer op de mobi wel. Vreemd.
Ziet er heerlijk uit Huib
 
Fraai bordje! Welke saus is dit?
Weet het niet precies wat vrouw heeft geknutseld maar denk ons vertrouwd recept. boter/bloem voor de roux enz..
runderfond
sjalotje
teen knoflook
scheutje cognac
scheutje kookroom
1 eetlepel bloem
ingelegde groene peperkorrels
Een klontje roomboter
Peper en zout
 
  • Leuk
Waarderingen: Beun
Super lekker. Ik ben hier enorm fan van de Belgische klassieker. Steak friet naar recept van Peter Goossens. Water loopt me in de mond bij deze plaatjes. Nog foto’s van het cuisson? Ik geloof iig graag dat jullie goed gegeten hebben
 
Heerlijk
Ziet er goed uit zeg
Lekker bordje eten
 
Lekker bordje met een sjiek stuk vlees. Stevige mop voor de hasselbacks. Lekker.
 
Ziet er superlekker uit! Werken met verse kruiden maakt het allemaal nog lekkerder 👍
 
Ziet er superlekker uit! Werken met verse kruiden maakt het allemaal nog lekkerder 👍
We hebben een bescheiden kruidenbak met tijm, rozemarijn, laurier, look, peterselie en munt. Bij beter weer komt er nog wat bij. Rozemarijn in de volle grond geven de jonge scheuten een overweldigende smaak af. Wat verhout is gebruik ik vaak om zo op de Q te gooien en is he niet voor de smaak dan voor de geur alleen al.
kruidenbak.jpg
 
We hebben een bescheiden kruidenbak met tijm, rozemarijn, laurier, look, peterselie en munt. Bij beter weer komt er nog wat bij. Rozemarijn in de volle grond geven de jonge scheuten een overweldigende smaak af. Wat verhout is gebruik ik vaak om zo op de Q te gooien en is he niet voor de smaak dan voor de geur alleen al.
Bekijk bijlage 20997
Zalig ! Gewoon als je al passeert en je handen erdoor laat gaan is al een plezier op zich. Sinds vorige week hebben we paar bakken gezet voor een standvastigere voorraad te hebben aan verse kruiden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan