Ik had nog bijna 1.5kg procureur in de vriezer liggen, dus het werd wel eens tijd om dit recept te proberen. Nou wat ben ik blij dat ik dat heb gedaan. Wat was het heerlijk zeg! Ik heb er gelijk een favoriet bij. Gelijk weer wat procureur besteld zodat ik het deze maand weer kan maken. Ik had geen mop, maar gewoon een kunststof kwastje en dat ging ook prima. Tenzij iemand mij kan vertellen wat voor voordeel een mop kan geven, ga ik er toch maar geen geld aan uitgeven.
Hieronder nog wat foto's. Eerst even het vlees in stukken van 6cm gesneden en bestrooid met de zout/ peper mix.
Blokjes eikenhout in de Q en het vlees erop.
De mop saus na 1 uur gemaakt en begonnen met moppen na 1.5 uur. Wat een geur kwam er al vanaf zeg. Heerlijk!
Na 5 uur was de kerntemperatuur 86 graden en was het zacht. De steaks geserveerd met Keri’s Hog-Apple Baked Beans die ik nog over had van de dag ervoor bij de spareribs. Echt een heerlijke combinatie.
Het was echt heerlijk, maar voor de volgende keer heb ik een wat beter stuk procureur gekocht, omdat ik merkte dat de stukken met wat minder vet een stuk droger waren.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Hieronder nog wat foto's. Eerst even het vlees in stukken van 6cm gesneden en bestrooid met de zout/ peper mix.

Blokjes eikenhout in de Q en het vlees erop.

De mop saus na 1 uur gemaakt en begonnen met moppen na 1.5 uur. Wat een geur kwam er al vanaf zeg. Heerlijk!

Na 5 uur was de kerntemperatuur 86 graden en was het zacht. De steaks geserveerd met Keri’s Hog-Apple Baked Beans die ik nog over had van de dag ervoor bij de spareribs. Echt een heerlijke combinatie.

Het was echt heerlijk, maar voor de volgende keer heb ik een wat beter stuk procureur gekocht, omdat ik merkte dat de stukken met wat minder vet een stuk droger waren.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk