Ik en mijn neefje waren ook langs gegaan en het was even zoeken geblazen omdat het nogal een groot terrein was, we kwamen eerst voorbij 1 of andere viering( kerk dienst leek het wel) en we keken elkaar aan en zeiden nee volgens mij zitten we verkeerd ???, gelukkig wist een voorbijganger ons te melden welke kant we in moesten dus uiteindelijk aangekomen.
Het was voor ons echt leuke ervaring om dit eens allemaal mee te maken en veel te zien en ook te proeven en natuurlijk om mensen van het forum te ontmoeten zoals Dennis/Leo/Frtits/Dominique/Mike/gerard etc etc( te veel om op te noemen), we hebben vooral rondgehangen bij de sea side smookers al hebben we paar keer een rondje gedaan.
De beste Spare ribs, wij hadden verschillende ribs kunnen proeven maar echt deze stalen er gewoon boven uit, de smaak sensatie was geweldig en de jury vond dat ook
We hadden ook nog varkenshaas kunnen proeven bij de Daltons en echt dat is een vermelding waard, was geweldig kwa smaak
Verder had ik nog andere foto's van andere teams/gerechtjes maar helaas doet mijn neefje's zijn iphone moeilijk en kan ik ze op geen enkele manier plaatsen, wat we beiden ook top vonden was een stoofpotje wat we hadden geproefd.
Helaas ben ik de naam kwijt waar het precies was maar dat stoofpotje stond al minimaal 24 uur op en echt man man geweldige smaak.
Ook willen we alle teams nog feliciteren al ben ik al weer kwijt wie allemaal wie was haha, we hebben zo veel mensen ontmoet/gesproken.
De broer van Gerard daar hebben we ook nog een tijdje mee gepraat, was ook gezellig, eigenlijk waren we het er beiden over eens dat het leek alsof het 1 grote familie was hoe iedereen met elkaar om ging en ook al ben je van buiten af je werd zo opgenomen in de groep, was erg mooi om te zien. De belangstelling van het publiek was in mijn ogen ook best wel groot, dat is denk ik een goed teken.
Last but not least, Leo dank voor de brandblusser
!