Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede samenwerking dus waarbij 1+1 = 3noskos zei:@Bert, we hebben met de Genootschap teams onderling overlegd over de gerechten en dat heeft zo te zien zijn vruchten afgeworpen
Mac zei:Ahum...wij mogen ook niet klagen hoor, op onze eerste TS 3e overall , en 2e voor het NK.
Net geen ticket naar Lynchburg (maar toch wel wat Bragginrights)
Op 3 van de 4 onderdelen hoger als Lowland Smokers gee?ndigd....als die Brisket toch ietsje beter had gescoord
Helaas kon ik zelf fysiek niet niet ter plaatse zijn, maar geestelijk was ik er zeker wel)
Kan het ook nog niet goed geloven
Mac
Ik weet het Dennis, en vind ik ook jammer, maar zoals je weet ben ik de enige (zo goed als) van ons team die op dit forum actief is, en de anderen geven de voorkeur aan de forummeeting (maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit, we zijn tenslotte ook onverwacht 3e geworden op de Tony, dus er is nog steeds hoop )Zeker erg goed gedaan Mac! Eerste low en slow wedstrijd en dan zulke resultaten is grote klasse! Jammer dat jullie niet naar de cook-off komen