Voor de 3de keer een Looftlighter gekocht?? Wow, dat betekent dus ongeveer €180 uitgegeven, terwijl je voor dat zelfde geld 150 busjes gas bij de action kan kopen. Met 1 busje doe ik bijna een half jaar (gemiddeld 2 keer per week bbq aansteken) dus dan zou ik 75 jaar aan gas voorraad hebben....
De tweede had ik voor €40 nieuw overgenomen, maar ik snap wat je bedoelt. Kost meer dan een busje gas bij de Action. Al maak ikzelf gelukkig nooit van dit soort vergelijkingen. Een BGE of KJ kost ook meer dan een GG oid. Lopend naar je werk is ook goedkoper dan met de auto.... ☺
Ik wil overigens ook helemaal niet een voorraad gasbusjes hebben, hahaha. En wat zal het me kosten, per keer 10-15 cent? Valt me mee.
Maar goed, ik snap ook wel dat mensen niet direct het geld er voor over hebben. Dan is wat jij gebruikt zeker een heel mooi alternatief.
Geen idee of twee Looftlighters in zes jaar verslijten veel is. Ik ben er tevreden over en vind het zeker geen slecht product. Ook daarom wil ik per se iedere keer weer een nieuwe Looftlighter.3x is wel erg veel ja. Dan lijkt het me of een slecht product, want je kan hem niet echt verkeerd gebruiken lijkt me of kan hij maar een x aantal keren gebruikt worden?