BasBQ
Beef en Steak

Toch de Kamado Joe Classic 2

Gefeliciteerd met je KJC2. Ga je geen spijt van krijgen. Wanneer ga je iets doen aan dat lelijke beige aan de binnenkant? Dat kan echt niet

Morgen ribbels maken
 
Mooi apparaat hoor, ga je vast geen spijt van krijgen!
Het originele onderstel vind ik er maar fragiel uitzien maar deze staat hem een stuk beter!
 
Mooie aankoop! Echt tof dat je uiteindelijk de 2 hebt kunnen kopen. Hopelijk gaan we veel mooie runs zien :)
 
Heel top dat andere onderstel, veel beter dan het reguliere onderstel van de classic I-II. Veel plezier en zwart maken die hap!
 
Veel plezier en eetgenot met je nieuwe Q.
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, ik zou dezelfde keuze hebben gemaakt als ik in jouw schoenen stond, maar ben nog steeds dolgelukkig met de Primo Oval XL.
1 ding, ik ben geen voorstander van de beschermhoes, leuk als je een droge BBQ in de schuur wilt opbergen tegen stof.
Er blijft altijd vocht onder zitten en je BBQ gaat dan nog sneller roesten omdat het vocht niet weg kan.
Snel een afdak maken.;)
 
Mooi apparaat, ga je veel plezier aan hebben! En wat grappig dat iedereen een Masterbuilt onderstel wil hebben 😂
 
Mooi apparaat, ga je veel plezier aan hebben! En wat grappig dat iedereen een Masterbuilt onderstel wil hebben 😂
Mijn BJ3 onderstel wil ik toch echt niet weg doen hoor 😁. Overigens is een beetje flex in het onderstel eigenlijk beter, die kan namelijk wat klappen/schokken opvangen. Nu is het MB onderstel wel mooier maar vraag me af of het een beter onderstel is
 
Hoe lang kan het duren voordat de Q van 120 naar 20 is afgekoeld. Is hier al 2,5 uur aan het koelen
 
Hoe lang kan het duren voordat de Q van 120 naar 20 is afgekoeld. Is hier al 2,5 uur aan het koelen
Dat laatste beetje duurt bij mij ook heel lang. Blijft heel veel warmte in het keramiek zitten. Heb eigenlijk nooit zo gekeken hoe snel hij precies daalt. Dan zit ik meestal te eten 😉
 
Enkel zien dat hij echt dicht is he. Laatst dacht ik dat hij dicht was om ‘s morgens te zien dat hij compleet leeg was :ROFLMAO:
 
Laatst bewerkt:
Warmte blijft enorm lang in het keramiek zitten. Dus zeker afkoelen naar 20 graden zal een tijdje duren. Enige wat je moet checken of hij helemaal luchtdicht afsluit. Bij mij hoor je de zuurstof echt stikken op het moment dat ik alles dicht zet en hem dicht doe.
 
Warmte blijft enorm lang in het keramiek zitten. Dus zeker afkoelen naar 20 graden zal een tijdje duren. Enige wat je moet checken of hij helemaal luchtdicht afsluit. Bij mij hoor je de zuurstof echt stikken op het moment dat ik alles dicht zet en hem dicht doe.

Wat hoor je dan als de zuurstof stikt? Mij is niks opgevalleb toen ik de schuiven dicht deed
 
Daar ga je een hele hoop plezier aan beleven. Kom maar op met de foto's !
Heb je dat onderstel los gekocht, geruild of iets anders? Misschien dat ik ook af wil van het originele onderstel van de KJ2.
 
Daar ga je een hele hoop plezier aan beleven. Kom maar op met de foto's !
Heb je dat onderstel los gekocht, geruild of iets anders? Misschien dat ik ook af wil van het originele onderstel van de KJ2.

Ik heb op mp het onderstel van de masterbuilt gekocht.
 
Ik zie nu dat ie valse lucht aanzuigt via de top vent. Ben nu aan het roken en daar ontsnapt wat rook. Wat is hier nog aan te doen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan