Gefeliciteerd met je KJC2. Ga je geen spijt van krijgen. Wanneer ga je iets doen aan dat lelijke beige aan de binnenkant? Dat kan echt niet
Morgen ribbels maken
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd met je KJC2. Ga je geen spijt van krijgen. Wanneer ga je iets doen aan dat lelijke beige aan de binnenkant? Dat kan echt niet
Mijn BJ3 onderstel wil ik toch echt niet weg doen hoor . Overigens is een beetje flex in het onderstel eigenlijk beter, die kan namelijk wat klappen/schokken opvangen. Nu is het MB onderstel wel mooier maar vraag me af of het een beter onderstel isMooi apparaat, ga je veel plezier aan hebben! En wat grappig dat iedereen een Masterbuilt onderstel wil hebben
Dat laatste beetje duurt bij mij ook heel lang. Blijft heel veel warmte in het keramiek zitten. Heb eigenlijk nooit zo gekeken hoe snel hij precies daalt. Dan zit ik meestal te etenHoe lang kan het duren voordat de Q van 120 naar 20 is afgekoeld. Is hier al 2,5 uur aan het koelen
Warmte blijft enorm lang in het keramiek zitten. Dus zeker afkoelen naar 20 graden zal een tijdje duren. Enige wat je moet checken of hij helemaal luchtdicht afsluit. Bij mij hoor je de zuurstof echt stikken op het moment dat ik alles dicht zet en hem dicht doe.
Wat hoor je dan als de zuurstof stikt? Mij is niks opgevalleb toen ik de schuiven dicht deed
Bij mij is dat niet altijd het geval en je moet echt opletten.Heerlijk geluidje Dat lijkt erop alsof je zelf door een rietje zuigt als het niet in het drankje zit.
Daar ga je een hele hoop plezier aan beleven. Kom maar op met de foto's !
Heb je dat onderstel los gekocht, geruild of iets anders? Misschien dat ik ook af wil van het originele onderstel van de KJ2.