Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zojuist een bestelling geplaatst op de Thermoworks site. Goede aanbieding gevonden van de rfx starterkit met maar liefst 2 probes én een Thermapen one voor 229 dollar (excl shipping). Kortingscode gevonden van 10% (TW1M79G52). Inclusief shipping naar Nederland kwam ik uit op 227,26 dollar. In euro is dat ongeveer 198 euro. Ik ben benieuwd wat de invoer nog gaat kosten, maar dit lijkt toch wel heel aantrekkelijk vergeleken met de Nederlandse pre-sale voor zo'n 300 euro (zonder thermapen one).
Zie hierboven. Ik was op een bedrag van Euro 225,05 (RFX Starterskit met 2 probes, Billows Starterskit en Billows Damper) aan inklaringskosten Euro 57,80 kwijt. Dat kon ik online voldoen via iDeal link.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.