Beef en Steak

Thermoworks RFX

Heeft iemand al real-time ervaringen met de RFX in combinatie met de Billows? Dingen waar je op moet letten of die handig/goed zijn om extra aan te schaffen? Ik zit nl. zelf te denken om RFX starterpakket met 2 probes en Billows aan te schaffen.

Heb deze setup momenteel in gebruik, werkt echt als de brandweer.

Je moet de onderstaande dingen hebben:

- Billows

- Billows damper (Gele draaimargriet de de luchtstroom die de Billows in komt te reguleren.

- RFX starterskit (eventueel met extra probe)

- Adapter (hier zit de crux, deze stuurt namelijk wisselspanning uit ipv gelijkstroom. Je moet de adapter aanschaffen met Amerikaans aansluiting, en hier een omvormertje voor kopen. De adapter kan overigens op 110v en 230v!

d5895fda1a488c8daa169696b6bf8f19.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bedankt benjaminben voor snelle reactie. Ziet er dus goed uit. Kan ik gaan beginnen met sparen ;).

Gezien je toch ver boven het invoer bedrag uit komt zou ik ook een probe spool er bij nemen. Ik zag ook dat er nu een aanbieding was waar je een case er bij kreeg. Die is handig. Alles bij elkaar.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

@benjaminben
Waar heb je die omvormer gekocht? Is een (reis)adapter niet voldoende?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Omvormer is niet nodig. Je kunt gewoon een verloopje kopen bij Ali Express van 2 euro. De adapter werkt in een range van 110v tot 230v. Dus wel de ThermoWorks adapter aanschaffen, de omvormer is niet nodig!

Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress: €2,42 | 1 stks 220 V Stekker Adapter VS Naar EU Euro Europa Plug Stekker Converter Reisadapter VS naar EU Adapter Stopcontact

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wie zegt dat ik hem uberhaupt in de cloud wil gebruiken, daar heb ik totaal geen behoefte aan.;):)
Ik vind via de cloud handig. Ik kan gewoon weggaan en overal ter wereld zien hoe het ermee staat. Dus Ik doe vaak de bbq aan met alles erop en eraan. En ga dan lekker naar het hockeyveld. En dan kan ik het in de gaten houden. Dus de directrice vragen of ze de bovenste of onderste lichtsleuven wil aanpassen. Dat is natuurlijk wel handig zo’n echtgenote die remote helpt 😂

Billows doet dat al voor je…. Dus de vrouw kan de deur uit…

Als je wat wil moet je het nu doen…

20% op alles en een extra 10% met code SHAREBBQ (het staat er toch echt…)

9948b72bdf5aa746acd9e5bfe7830c64.jpg

Bedankt @Karst. Ik kon de verleiding niet weerstaan met deze korting(en) en heb besteld. Nu afwachten wat de inklaringskosten precies gaan zijn ;).

Laatst bewerkt:
Na de bestelling in USA had ik de spullen binnen 5 dagen binnen. Kreeg nog wel verzoek om inklaringskosten te betalen en dat kon ik online doen. In totaal was ik Euro 225,05 (RFX Starterskit met 2 probes, Billows Starterskit en Billows Damper) + Euro 57,80 (inklaringskosten) kwijt.

Met de Thermoworks App is het instellen heel eenvoudig en alles lijkt goed te werken.

Terug
Bovenaan Onderaan