BasBQ
Beef en Steak

Structors bbq hangout

Van die dreumex zeep, die ze ook in garages gebruiken.
Een soort van Jif met een wat beter geurtje wat een schuurende werking heeft.
Dat werkt bij mij heel goed na het verven als ik weereens geen handschoenen aan had.
 
Beetje vieze vingers is toch geen punt. Net als of het erg is als mensen vragen waarom je vingers vies zijn... je hebt een mooi verhaal waardoor het komt kan je het tot in de treuren vertellen  ;)

wel een heel leuk en mooi project!!!
 
alweer een heel mooi project.
al kan ik wel verglijken met eerste foto van parasol, helaas dan niet zoveel bbq's eronder.
maar hoe staat het er nu voor? kan je het kerst menu erop/erin bereiden?
 
Wow, kom dit draadje nu pas tegen, wat een geweldig avontuur... die schommelende opzichter erbij is ook genieten!
 
Het ziet er allemaal erg profi uit.....ik ben benieuwd hoe het er nu uitziet. Is je blad al geplaatst?
 
En, hangt de Kerstverlichting er al in?  ;)

v.w.b. die constructielijm op je vingers, doekje met thinner tussendoor doet wonderen. Ontvet ook goed, dus tere handjes aan het einde van de dag even in de handcreme van moeders zetten, of in de kokosolie.
 
Eindelijk een OTP zei:
....dus tere handjes aan het einde van de dag even in de handcreme van moeders zetten, of in de kokosolie....

Haha, STRUCTOR is niet echt een naam voor iemand met tere handjes...  =))
 
:D
Zijn avatar doet me ook anders vermoeden, maar hij heeft het zelf ook kantoor / toetsenbord handjes  :D
 
Nou vooruit, ik zou pas een update geven als het af is. Dat duurt nog een paar daagjes, gelukkig hoef ik dit jaar niet meer te werken dus ik kan lekker doorpakken.

Ik had heel lang nagedacht wat voor blad ik op mijn keuken zou willen en ik vond het blad van Koef toch wel heel mooi, dus de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of hij dit ook voor mij kon realiseren. En ik was heel blij dat Koef zijn baas een uitzondering wilde maken, dus vlak voor Sinterklaas stonden ze er zo bij klaar voor transport.

20141203_125902.jpg


En dan in het weekend ben ik druk geweest met het pas maken van het onderblad en het plakken (dit keer met handschoenen aan). (sorry wazige telefoon foto)

IMG_20141213_145249.jpg


Je kunt gelijk ook sneak preview zien van de rest van de keuken en de magneetverf / schoolbord verf achterwand ;) De bbq er in plaatsen was ook een pittige klus. Ik had eerst de Q geplaatst en toen het blad er over laten zakken. De passing van het blad was dermate strak dat de bbq getilt moest worden om er door de passen en dat is met een primo xl geen klusje om over te doen ;) Ik heb nu de Q ook iets hoger staan dan gepland want de dekselspanners plagen het blad een beetje. Ik moet nog even kijken wat ik hier mee ga doen...
Maar goed toen de Q 5 minuten stond, moest er natuurlijk eerst ge-bbq-ed worden.

20141220-_MG_2925.jpg


Aan de andere kant ben ik ondertussen klaar, van het rest hout nog even een tafeltje in elkaar geklust weggooien is ook zo zonde..

20141214-_MG_2915.jpg


Eindelijk een OTP zei:
En, hangt de Kerstverlichting er al in?  ;)

Uhm nee dat zou vandaag, maar ik had iets meer werk met het plaatsen van de kraan (daar zijn nog geen foto's van want Koef kan heeeeeeel nauwkeurig kraan gaten maken, maar als Emiel een diameters en radius door elkaar haalt bij het tekenen op de meest lullige manier dan heb je een baal moment van een paar uur en veel herstel werk). De progress van de komende dagen spaar ik even op en
 
Mooi werk! Was al enige tijd benieuwd naar de vorderingen!!

Mooie clifhanger ook: spaar ik even op en... ??? En wat?
 
mooi Emiel
 
Ziet er veelbelovend uit emiel!! Wat is het probleem met de dekselspanners? Ik heb voor mijn uitsparing namelijk dezelfde snijcontour gebruikt....het past hier perfect.
 
WoW vet man!!!!
 
Mooi buitenverblijf gaat dat worden.
Heel leuk en boeiend om te lezen moet ik zeggen.
Iets wat voor mij ook allang een droom is des te.mooier om het iemand anders te zien verwezenlijken.
Serieus vakmanschap ik zeg
Petje AF
 
Terug
Bovenaan Onderaan