BasBQ
Beef en Steak

Structors bbq hangout

En, is er nog een vordering gemaakt met de bouw. Is al een poosje stil aan het bouwfront.
Ben heel benieuwd naar het eindresultaat van deze mancave :)
 
Mooi project. Ik moet ook eens wat gaan tekenen voor een bbq hangout... ik heb 3.00 x 5.00 beter om te gebruiken.

Ik dacht zelf aan polycarbonaat platen voor veel licht, heeft iemand hier ervaring mee icm. een bbq? bvd

Succes met het verder bouwen!
 
nix13 zei:
Is de hangout in wording stormproof gebleken?
De keuken stond nog als losse balken overeind... Dus 10x10 balken los tegenelkaar is kennelijk al stormproef.

Ik ben vandaag weer een stukje aan het knutselen geweest (alhoewel ik ook wat gezinsverplichtingen had). Ik heb eerst wat spullen gezaag, daarna heb ik even een nieuw speeltje geleend. En dat speeltje is geweldig!!!

IMG_20141025_161953.jpg


En dan nog wat gaatjes prikken...

IMG_20141025_163323.jpg


En dan nog een paar en dan even passen...

IMG_20141025_164828.jpg


Dan wat lijm er tussen en dan hebben we een dragertje voor een primo. Hij staat nu nog even rechtop, maar hij hoort uiteraard horizontaal tussen het geraamte links.

IMG_20141025_170247.jpg


Morgen hoop ik wat minder storing op de lijn te hebben en het keuken geraamte vast geplakt te hebben.

O ja excuses voor de slechte foto's...

 
je gaat lekker
 
Ben niet jaloers ben niet jaloers ben niet jaloers
 
Ik zie al waar de volgende meating gehouden gaat worden  :D
 
Zo en dan nog even wat progress pictures. Eerst maar even het frame op zijn kantje gezet en de primo drager er tussen geplakt.

IMG_20141026_101916.jpg


Als je dan de hele handel in elkaar geplakt hebt, kom je er achter dat de tegelvloer toch niet helemaal vlak is. Dus nog even lekker aan het spelen geweest met de zaagmachine van een 8x8 balkje dunne uitvul plakjes te zagen. En als de hele handel dan eindelijk staat, aaaaaaaaaa een steuntje vergeten. Dus even nadenken en daarna even vals spelen ;)

IMG_20141026_153504.jpg


En nog even het overzicht van het frame.

IMG_20141026_170206.jpg


Ik hoop van de week nog een dagje te kunnen snipperen, ik hoop dan het geraamte van de kast en wat wandjes in elkaar te kunnen hobby-en.

O ja, wat is constructie lijm gore meuk, dit is na 15 minuten boenen met een schuursponsje  X(

20141026-_MG_2702.jpg



En dan heb je op het eind van de dag
 
structor zei:
Nee hoor, goed gereedschap componseert een hoop :D

Niet op reageren, niet op reageren  :-SS
 
Ceriel zei:
Alleen nog een paar handschoenen... :D
Die heb ik, maar op de een of andere manier vergeet ik ze altijd aan te trekken. Dit wordt dus weer een week voor lul lopen, het slijt er niet zo snel af op een toetsenbord ;)

Boldeagle zei:
structor zei:
Nee hoor, goed gereedschap componseert een hoop :D

Niet op reageren, niet op reageren  :-SS
=)) =))
 
Terug
Bovenaan Onderaan