BasBQ
Beef en Steak

Structors bbq hangout

Ziet er echt super uit,... ben erg benieuwd naar het eindresultaat en zie de uitnodiging wel in de brievenbus verschijnen. ;)
 
Een halve buiging. Als het af is wordt de buiging diep heel diep!
 
Hij is nog steeds niet af, ik ben er de afgelopen dagen achter gekomen dat schilderen met lage temperaturen niet echt werkt dus dat ga ik pas van het voorjaar doen. Verder zijn er nog een stuk of wat kleine klusjes die gedaan moeten worden. Maar omdat ik gistermiddag en -avond even mijn zinnen wilde verzetten heb ik mijn hangout dermate afgerond dat hij zo ongeveer blijft tot van het voorjaar...

De koof (die nog steeds niet helemaal droog is) waarin een afzuiging zit opgehangen om de meeste rook af te voeren...
20141230-_MG_2973.jpg



En dan nu...... Ik ben er ontzettend blij mee, mijn nieuwe buitenspeeltuin.....



20141230-_MG_2984.jpg


20141230-_MG_2985.jpg


20141230-_MG_2986.jpg


20141230-_MG_2987.jpg
 
Holymoly, not just a pretty face..... Hulde Emiel!
 
Super honk geworden Emiel
Neem aan dat achter de hoge deur je eigen toilet zit. =)) =))
 
Supermooi. Nu weet ik heel zeker dat ik geen foto ga maken van mijn "barbecue onder afdak met als tafel een workmate met een oud stuk aanrechtblad erop geklemd" plek :-D
 
Ongelooflijk mooi. Dat wordt genieten in je honk
 
dennis zei:
Supermooi. Nu weet ik heel zeker dat ik geen foto ga maken van mijn "barbecue onder afdak met als tafel een workmate met een oud stuk aanrechtblad erop geklemd" plek :-D

En waarom niet? Niet iedereen heeft een heel grote tuin, of kan goed bouwen of weet ik veel. Ik heb ook maar een klein afdakje met plasic ribbelplaten, waar ik vanuit het huis niet droog kan komen, en sta in het donker met een bouwlamp op mijn harses. Als je maar lol hebt hoor.
En ik wil ook zo'n mancave maar dan in vrouwenuitvoering, maar ik kom er qua indeling tuin niet uit. Tot die tijd lekker klooien in de marge.
*pakt haar koffer in en trekt bij Emiel in, ondanks dat ze daar geen annanasjam hebben*
 
Heel erg mooi geworden Emiel
Nu "het gat naar de tuin" nog dicht maken, tv ophangen en je hebt er een eigen huiskamer (mancave) bij :D
 
Dominique zei:
dennis zei:
Supermooi. Nu weet ik heel zeker dat ik geen foto ga maken van mijn "barbecue onder afdak met als tafel een workmate met een oud stuk aanrechtblad erop geklemd" plek :-D

En waarom niet? Niet iedereen heeft een heel grote tuin, of kan goed bouwen of weet ik veel. Ik heb ook maar een klein afdakje met plasic ribbelplaten, waar ik vanuit het huis niet droog kan komen, en sta in het donker met een bouwlamp op mijn harses. Als je maar lol hebt hoor.
En ik wil ook zo'n mancave maar dan in vrouwenuitvoering, maar ik kom er qua indeling tuin niet uit. Tot die tijd lekker klooien in de marge.
*pakt haar koffer in en trekt bij Emiel in, ondanks dat ze daar geen annanasjam hebben*

No excuses, annanasjam en Domi's nr4 volgens het boekje.... (nou ja geen staafmixer gebruikt, maar ik houd van een beetje structuur)

20141231-_MG_2997.jpg


Enne Dennis ik heb jaren lang geen eens een aanrechtblad gehad, dus kom op met die foto's!
 
structor zei:
Enne Dennis ik heb jaren lang geen eens een aanrechtblad gehad, dus kom op met die foto's!

Neuh, tis niet foto waardig
Maar het werkt wel handig, en zolang je een workmate als aanrechtbladhouder gebruikt, kun je hem niet gebruiken waar ie voor bedoeld is: werken
 
in 1 woord, schitterend, maak een diepe buiging  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan