Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Steven & Me - Juni 2013: Gegrilde varkenshaas met bacon, pruimen en farofa
Hier vandaag deze Steven & me gemaakt, deze gaat nog heel veel gemaakt worden hier!!
Wat een heerlijke combi met de bacon, varkenshaasjes, mosterd en krenten (volgende keer zal ik eens pruim of abrikoos proberen).
Omdat ik toch mijn twijfels had bij dit gerecht of het in de smaak zou vallen voelde ik er weinig voor om er een hel varkenshaas voor te nemen en nog naar de supermakt te moeten om de pruimen te halen, heb ik maar de zak met kophaasjes uit de vriezer gehaald en gevuld met een kartonnetje krenten van die kleine...
Maar het was SUPER LEKKER!!
Bij deze de foto's
Afgelopen zondag deze overheerlijke Steven en Me gemaakt. Helaas geen pruimendanten maar daar voor in de plaats rozijnen en gedroogde cranberry's genomen. Past erg goed bij de mosterd en de varkenshaas.
De ingredi?nten
Opensnijden, insmeren met mosterd en vullen met rozijnen / cranberries
Opbinden met ontbijtspek en slagerstouw
Iedere kant circa 3,5 minuur grillen
Het grote genieten kan beginnen. Was lekker met coleslaw.
Deze heb ik net als avond maaltijd gemaakt, ik had ook nog wat jalapenos liggen dus ik heb er een paar abt's bij gemaakt.
Ik kon de ingredi?nten vrij makkelijk vinden.
Het was prima te eten maar misschien had ik het toch iets minder heet dan 67c moeten laten worden, het vlees was wel een tikkeltje te droog.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.