BasBQ
Beef en Steak

Stel je voor!

Rank1

Tondelzoeker
Berichten
4
Goedemiddag,

Ik ben via de filmpjes van Noskos bij dit forum terecht gekomen en kijk mijn ogen uit naar alle informatie die ik hier kan vinden.

Ben al een paar jaar redelijk actief met een gas BBQ, en zit te denken om volgend jaar dan eindelijk over te gaan naar een Kamado.
Weet nog niet wat ik precies ga doen, wordt het een wat goedkopere Masterbuild of toch direct goed voor een Kamado Joe 3 of andere variant.

Groeten uit regio Zwolle!
 
Welkom!
 
Welkom ;)! bij het kiezen van je kamado moet je kijken wat voor jou belangrijk is.

Budget, welke maat, garantie, accessoires.
Succes met je toekomstige overweging :D
 
Welkom.
Ik zat ook met die overgang van gas naar kamado. Uiteindelijk is het geen overgang geworden. De gass bbq staat naast de 2 kamado’s :ROFLMAO: En regelmatig worden ze alle 3 tegelijk gebruikt.
 
Welkom!
 
@Rank1

Er is nu een mooie 25% korting op bepaalde bbq's!

Wellicht beinvloed het je keuze
 
Welkom.
Ik zat ook met die overgang van gas naar kamado. Uiteindelijk is het geen overgang geworden. De gass bbq staat naast de 2 kamado’s :ROFLMAO: En regelmatig worden ze alle 3 tegelijk gebruikt.
Welkom!

Inderdaad waarom inruilen? Hoe meer hoe beter :)
 
Welkom!

Inderdaad waarom inruilen? Hoe meer hoe beter :)

Ik ben ook van dat N+1 principe :ROFLMAO:
Eigenlijk is zo een gasbbq met 4 branders nog wel handig. En door mijn kamado's ben ik dan ook op onderzoek uit gegaan hoe ik op de gasBBQ ook al die speciale dingen kan doen zoals een reverse sear.
 
Terug
Bovenaan Onderaan