Beef en Steak

Spruiten Gratin

Maak recept! vandaag ook gemaakt op de braai. Helaas geen foto van gemaakt. In het begin maak ik een aantal foto's en de laatste stuk vergeet ik om dat ik er zo druk mee bezig ben.

Wat blijft het toch leuk om door het archief te bladeren, en zo nu en dan kom ik van die mooie en lekkere recepten tegen die ik MOET maken.
Dit is er zo eentje! Spuiten vind ik an sich al lekker maar in combinatie met een spekje en dan die heerlijke 2 kazen ( gruyère parmazaanse kaas ) begin ik stiekem toch te kwijlen 🤗 Thnxs Sander voor dit leuke en smakelijke recept!

Wat blijft het toch leuk om door het archief te bladeren, en zo nu en dan kom ik van die mooie en lekkere recepten tegen die ik MOET maken.
Dit is er zo eentje! Spuiten vind ik an sich al lekker maar in combinatie met een spekje en dan die heerlijke 2 kazen ( gruyère parmazaanse kaas ) begin ik stiekem toch te kwijlen 🤗 Thnxs Sander voor dit leuke en smakelijke recept!
Hij blijft het goed doen. In de winter periode ontvang ik nog wel eens een Appje dat hij weer op de kerst tafel stond.. Blijft het mooiste compliment.

Terug
Bovenaan Onderaan