BasBQ
Beef en Steak

Spies on the “Biesh” (beach 😂)

Mooi Verhaal met mooie spiesjes !
Bedankt kerel 😊


Heerlijk wat een dag daar doe je het toch voor, ik ben zelf niet zo van het zand maar dit is wel erg leuk en lekker natuurlijk. 😉
Gelukkig aten we geen zand 😂 Maar zonder gekheid, met eten en het bereiden is het wel behelpen met al dat zand 😅


Super leuk verteld, genoten van je verhaal en leuk te zien hoe jullie van elkaar en de topper WGA genieten!
leuke gerechten heb je verzonnen!!
Fijn te horen! Ja dat is genieten als een malle 😇
 
  • Leuk
Waarderingen: Hans
Hier valt niets meer aan toe te voegen; memory for life ;)
(En ook nog eens een paar lekkere spiesjes, nice!)
 
Zonder dollen René je hebt echt een groot talent. Alle reportages zijn een genot om te lezen en de bijbehorende foto’s maken het helemaal af. Is me al vaker opgevallen maar werd tijd om ff te zeggen! Ga zo door man. Lust ook wel een spiesje nu 😎
 
Zonder dollen René je hebt echt een groot talent. Alle reportages zijn een genot om te lezen en de bijbehorende foto’s maken het helemaal af. Is me al vaker opgevallen maar werd tijd om ff te zeggen! Ga zo door man. Lust ook wel een spiesje nu
+1

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Zonder dollen René je hebt echt een groot talent. Alle reportages zijn een genot om te lezen en de bijbehorende foto’s maken het helemaal af. Is me al vaker opgevallen maar werd tijd om ff te zeggen! Ga zo door man. Lust ook wel een spiesje nu 😎

+1

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Nou ja zeg, dat is lekker wakker worden 😊 Bedankt! als je in de buurt zou wonen had ik er 1 voor je geprepareerd kerel 😂
 
Dit was echt een dag Genieten met een dikke G
En alle ruimte

het is geen open vuur, het zijn gloeiende kolen in een WGA 😉
En zolang Anneke Grönloh niet in de buurt is word er niet over brandend zand gezongen 😁
 
Dit was echt een dag Genieten met een dikke G
En alle ruimte

het is geen open vuur, het zijn gloeiende kolen in een WGA 😉
En zolang Anneke Grönloh niet in de buurt is word er niet over brandend zand gezongen 😁
Dat zou exact mijn excuus zijn geweest mochten er probleemzoekende voorbijgangers langskomen 😉

En bedankt, heb ik dat nummer in m’n hoofd de rest van de dag 😂
 
Rene, weer een leuke sappig geschreven bijdrage.
Dit zal zeker gesmaakt hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan