BasBQ
Beef en Steak

Spareribs en baked beans

Jibba

Tondelzoeker
Berichten
19
Al een tijdje geen spareribs meer gemaakt dus het werd nog eens tijd. Kwam afgelopen week ook het baked beans recept van Noskos tegen en leek me wel een fijn bijgerecht om erbij te maken.

Spareribs gehaald, zoals altijd, bij de dorpslager hier op de hoek. Altijd goed en dik bevleesd en prima kwaliteit. Spareribs bereidt volgens de tijden 3:00-1:45-0:45. Afgelopen keren 3-2-1 aangehouden maar daar werden ze naar onze smaak toch iets te zacht van. Deze waren prima!

Baked beans bereidt waar ik het recept van Noskos grotendeels heb gevolgd. Heb alleen de kidney bonen vervangen door stukken gekookte aardappel en heb als vlees pulled chicken erdoorheen gedaan. Ik was positief verrast, en ik niet alleen maar de rest van het gezin ook, door de goede smaak van het gerecht. Deze is zeker voor herhaling vatbaar.

1.jpg

2.jpg
3.jpg
4.jpg
6.jpg
5.jpg
 
Mooi maaltje zo , 👍🏻
 
Prima maaltijd
Bbq bonen zijn ook hier een grote favoriet
 
Ziet er heerlijk uit, even op zoek naar het recept van baked beans want dat ziet er ook lekker uit!
 
Dat zal smullen geweest zijn 😁
Die baked beans moet ik ook nog een keer maken
 
Ziet er lekker uit!

Die baked beans moet ik ook echt een keer proberen.
 
Ziet er smakelijk uit vooral in combinatie met de baked beans. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik dit ook nog nooit gemaakt heb. Ik ben niet de grootste bonen fan.
Gezien alle positieve reacties toch maar eens doen.
 
Same here, ben geen grote bonen liefhebber. Ik gooi ze altijd graag in een wrap, begraven onder een berg sla, tomaat, ui, mais, kaas en creme fraiche 😁 Misschien toch maar eens een poging wagen…
 
Dit is gewoon een feestmaal geworden zo. Na het zien van al die ribs wil ik ze onderhand ook weer eens maken.
 
Schaam je! ;)

Je weet niet wat je mist. Een van de lekkerste dingen van de bbq

Denk het ook, want ik moet er ook nog aan beginnen. Simpel te maken en heb nog wel wat pulled pork liggen voor erin. Maar probleem is dat ik 'weer' de enige in het gezin ben die zoiets gaat eten. Alhouwel mijn zoontje zot is van boontjes in tomatensaus en appelmoes. Dus zou wel eens kunnen :).
 
Denk het ook, want ik moet er ook nog aan beginnen. Simpel te maken en heb nog wel wat pulled pork liggen voor erin. Maar probleem is dat ik 'weer' de enige in het gezin ben die zoiets gaat eten. Alhouwel mijn zoontje zot is van boontjes in tomatensaus en appelmoes. Dus zou wel eens kunnen :).
kan me niet voorstellen dat je de enige bent. het is zooooo lekker
 
Morgen baked beans bij de short ribs, ben benieuwd! Voor beiden de eerste keer
 
kan me niet voorstellen dat je de enige bent. het is zooooo lekker
Daarstraks al eens laten vallen aan tafel en aan hun gezichten te zien is het een no-go. En als het in hun oren niet lekker klinkt, mogen ze er nog 200x van proeven, dan zeggen ze nog dat het niet lekker is. Dat zit tussen hun oren.
 
Daarstraks al eens laten vallen aan tafel en aan hun gezichten te zien is het een no-go. En als het in hun oren niet lekker klinkt, mogen ze er nog 200x van proeven, dan zeggen ze nog dat het niet lekker is. Dat zit tussen hun oren.
Je moet er ook niet over praten,. Gewoon maken.
En zeggen dat je ff langs de Mac ben gereden
 
Terug
Bovenaan Onderaan