BasBQ
Beef en Steak

Spareribs 3-2-1

Wes007

Sprokkelaar
Berichten
48
Gister maar ook weer is spareribs met gepofte aardappel met gesmolten kaas en zure room, bieslook en knoflook en zoete mais gemaakt voor me vriendin en ik. Was weer heerlijk 😇


Eerst vrijdagavond in de rub gezet
IMG_20200821_154305.jpg


3 uurtjes roken op de bbq
IMG_20200822_143324.jpg


Toen kwamen ze er zo uit
IMG_20200822_170410.jpg


Licht pittige glaze met wat appelsap 1 uur in de aluminiumfolie stomen. Daarna opnieuw lakken en een half uur zonder aluminiumfolie op de bbq en dit was het resultaat 😁
IMG_20200822_185622.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lekker! Ziet er goed uit
 
Dat ziet er heerlijk uit lekkere ribbels


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Mooi resultaat, je vriendin zal heel blij met je zijn.
 
Hier score je ++ punten mee. 👍😋
 
mooi bordje eten heb je daar. zal gesmaakt hebben
 
Ik zie dat je een slow n sear hebt? waar heb je die aangeschaft en bevalt ie?
 
Ja hoor lusten we, lekker. 👌
 
Ik zie dat je een slow n sear hebt? waar heb je die aangeschaft en bevalt ie?

Ja klopt. Besteld op Amazon van bbq Toro. 50 euro voor betaald. Ja bevalt uitstekend. Heel makkelijk om de temperatuur voor lange tijd hetzelfde te houden. Daarnaast heb ik ook hittebestendige vilt geplakt aan de onderkant van de deksel. Daardoor is de temperatuur nog makkelijker onder controle te houden. Besteld op alixpress voor nog geen 4 euro.
 
ik heb hem ook via amazon.de maar na 3 jaar ga ik toch over op een echte Slow ‘n Sear , die past net effe beter en is groter zeker omdat de water bak er uit kan. je kan hem bestellen via :
 
Ik wou dat mijn vriendin ook blij werd van spareribs, maar dat zit er niet in. Daar moet ik altijd een vriend of vrienden voor uitnodigen. Maar die vinden dat niet erg :p
 
Ik wou dat mijn vriendin ook blij werd van spareribs, maar dat zit er niet in. Daar moet ik altijd een vriend of vrienden voor uitnodigen. Maar die vinden dat niet erg :p
Helaas, ik zit ook in dat geval. Misschien moeten we maar een Ribs-genootschap oprichten 😉😋
 
Helaas, ik zit ook in dat geval. Misschien moeten we maar een Ribs-genootschap oprichten 😉😋

Is hier enkel een kwestie van kluiven. Ze eet geen vlees waar het been nog aan hangt. Bij kip gaat zij altijd ervandoor met de filets.
Ribfingers zou ze wel eten, denk ik. Maar heb ze in België nog niet gevonden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan