Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Holkers zei:En? Werkt het?..
structor zei:Nice Piet! Detail foto's worden gewaardeerd
robbertbbb zei:Bizar! Heerlijk herkenbaar dat "ongeduld" en meteen in elkaar zetten...
Is dit nu het design met thermokoppel.
Of is het modulair voor beide sensors?
Gilles zei:Super mooi piet!! Nu heb ik gisteren de bbq Guru binnen gekregen van rookoven.com. super strak ding, maar ik ga natuurlijk de wifi functionaliteit missen. Dus ik twijfel om toch voor de heatermeter te gaan. Als ik de pitviper en keramische adapter al heb, wat heb ik dan nog nodig voor de heatermeter (ik gok rasberry pi en 2 probes) en kan dat als totaalpakket worden aangeboden?
Werkt dit nieuwe model ook op een rasberry pi 1?
Kort antwoord; ja. Lang antwoord; zie de heatermeter (v4.2.x) introductie en deze website.JaapAap zei:Is dit te vergelijken met een bbqguru cyberq wifi alleen een stuk voordeliger? Heb ook interesse. Komt er een bestellijst of iets dergelijks?
Gilles zei:Kort antwoord; ja. Lang antwoord; zie de heatermeter (v4.2.x) introductie en deze website.JaapAap zei:Is dit te vergelijken met een bbqguru cyberq wifi alleen een stuk voordeliger? Heb ook interesse. Komt er een bestellijst of iets dergelijks?