Beste BBQ-Vrienden!
Heel veel over gehoord, nooit gemaakt. dus dat moest maar eens gebeuren dan!
Smashburgers... ik las over krokante korst, uitjes erin, simpele smeltkaas en een sausje en dan genieten maar.
We begonnen met een Big Mac sausje op basis van 2 mayo, 2 ketchup, 1 mosterd en 1 augurkjes flintertjes fijn:
Dat werd echt mooi en lekker:
Mooie fijngesneden uitjes, met zout een half uurtje laten staan en dan uitknijpen om wat vocht af te drijven:
Mijn Vriend de WGA mocht aan!
Daar dronken we op deze mooie zonnige dag een Fruit Bommetje bij!
Toen de briketten op Top hitte zaten daar wat houtskool op om echt tot de max te gaan:
Daar de grill grates op z'n kop op:
Toen het werkstation klaar maken voor vertrek, het gaat snel!
Bolletjes rundergehakt van 77 gram gemaakt en die keihard smashen en dan de uitje erop drukken:
Mooie korst? Vlot flippen!
Dakje van het broodje lekker in tjetten met dis zalige saus:
Kaasje erop en Magic Maken:
En dan alles samen laten komen:
Echt totaal zalig!
Ik maakte er ook nog een Triple Treat van, maar dat was eigenlijk iets te gek....
Maar lekker sappige burgers hoor, niks mis mee!
Liefs
Heel veel over gehoord, nooit gemaakt. dus dat moest maar eens gebeuren dan!
Smashburgers... ik las over krokante korst, uitjes erin, simpele smeltkaas en een sausje en dan genieten maar.
We begonnen met een Big Mac sausje op basis van 2 mayo, 2 ketchup, 1 mosterd en 1 augurkjes flintertjes fijn:
Dat werd echt mooi en lekker:
Mooie fijngesneden uitjes, met zout een half uurtje laten staan en dan uitknijpen om wat vocht af te drijven:
Mijn Vriend de WGA mocht aan!
Daar dronken we op deze mooie zonnige dag een Fruit Bommetje bij!
Toen de briketten op Top hitte zaten daar wat houtskool op om echt tot de max te gaan:
Daar de grill grates op z'n kop op:
Toen het werkstation klaar maken voor vertrek, het gaat snel!
Bolletjes rundergehakt van 77 gram gemaakt en die keihard smashen en dan de uitje erop drukken:
Mooie korst? Vlot flippen!
Dakje van het broodje lekker in tjetten met dis zalige saus:
Kaasje erop en Magic Maken:
En dan alles samen laten komen:
Echt totaal zalig!
Ik maakte er ook nog een Triple Treat van, maar dat was eigenlijk iets te gek....
Maar lekker sappige burgers hoor, niks mis mee!
Liefs