BasBQ
Beef en Steak

Smash Burgers

 
 
 
 
 

Ewald

Administrator
Forumleiding
Berichten
5.089
Een tijdje terug kwamen de Smasburgers van @noskos hier voorbij geplaatst door @RenZwi
Noskos was al lyrisch over de burgers in zijn filmpje en Renzwi was ook vol lof.
Die gaan we maken. Helaas was mijn gehakt voor mijn gevoel niet vet genoeg, en inderdaad die had ietsie vetter mogen zijn, volgende keer weer zelf gehakt malen.
Maar dat mocht de pret niet drukken ze waren uiteindelijk heel erg lekker en heel juicy voor zo'n dunne burger.
DSC_1194.JPG
DSC_1196.JPG
DSC_1201.JPG
DSC_1210.JPG
DSC_1211.JPG
DSC_1212.JPG
DSC_1214.JPG
DSC_1217.JPG
DSC_1221.JPG
 
Ah lekker! Krijg meteen trek 😂

Ik heb ze van magere gehakt gemaakt, was een mooie verhouding vond ik 😊 zit je rond de 80/20.

En Ach, nu mag je ze nog een keer maken 😍
 
Lekker!! Krijg alleen altijd schuldgevoel om de large aan te zetten voor alleen een paar burgers :)
 
Ah lekker! Krijg meteen trek 😂

Ik heb ze van magere gehakt gemaakt, was een mooie verhouding vond ik 😊 zit je rond de 80/20.

En Ach, nu mag je ze nog een keer maken 😍
recepten/gerechten die wij lekker vinden gaan sowieso in de herhaling.;)
 
Mooie korst! Blijven heerlijke burgers.
 
Prachtig Ewald! Die ga ik ook weer eens maken, maar eerst de saté van je tante ;).
 
Heerlijk. Mag je mij altijd voor wakker maken Ewald 😍
 
Zooooo lekker man. Ook ff zo’n gietijzeren plaatje fixen. Nu wil ik ook smash burgers.
 
Lekker gesmasde burgers geworden zo op’t plaatje
 
2 burgers graag.... .met een beetje ketchup
Dat is ons enige echte verbeterpunt gewoon een beetje ketchup en geen cocktailsaus
Ketchup met een drupje Dijon mosterd dat wel
 
Ziet er heerlijk uit.
Deze bereiding heeft bij onze kinderen ook een enorme voorkeur wanneer er hamburgers op het menu staan. Krijg spontaan weer trek in burgers
 
Terug
Bovenaan Onderaan