BasBQ
Beef en Steak

Signature Dish: Kipgyros op de radiator :-)

 
 
 
 

Free_ltd

BBQ Junkie
Berichten
5.126
Ja, daar gaan we. Vermits ik nog net geen 2 jaar mijn kamado joe heb, maak ik telkens wel iets nieuws klaar. Er is niet echt iets dat mij typeert of waar vrienden/familie achter vragen. Dus het enige dat mij echt typeert op dit forum, zijn de epic foto's op onze radiator in de keuken (deze keer de voorlaatste maand). Dus was dit voor mij een vrijgeleide om eender wat te maken, zolang hij maar op de radiator stond :ROFLMAO:

De laatste weken veel goeds gelezen over Noskos the Greek en dus er eens mee aan de slag gegaan. In de namiddag de kipfilets gehalveerd, ingesmeerd met olijfolie en rijkelijk bestrooid met Noskos The Greek. Daarna op een rooster een aantal uren laten drogen in de koelkast. Tegen de avond lekker grillen, samen met nog wat haloumi, waarna een plankje gedresseerd 'OP' de radiator. Kan vooral bevestigen dat de kruidenrub van Dennis op en top is. Wij lusten het.

Grappige was dat ik deze morgen mijn FB open deed en ik als eerste het bericht van Dennis zag over de gyros op het kanaal van Belgian BBQ. :LOL: Wat een toeval.

IMG_6258.jpeg


IMG_6267.jpeg


IMG_6270.jpeg


IMG_6273.jpeg
 
Dat is toch een heerlijk plankje zo!

Mooie setting voor de foto ook.
 
complimenten kerel.
dit kan ik wel waarderen (y)
 
Na het lezen van de titel was ik even bang dat je de kip op de radiator had gegaard. :p

Het resultaat mag er wezen, ziet er smakelijk uit!
 
Een eervol afscheid van de radiator. Top gemaakt!
 
Lekker plaatje hoor. Ook lekker tripel karmeliet erbij maakt het een mooi geheel 👌🏻
 
Prachtig mooi, die radiator! :)
 
Karmeliet om het afscheid van de radiator te vieren.
Mooi gemaakt 3n ziet er lekkker uit.
 
Karmeliet om het afscheid van de radiator te vieren.
Mooi gemaakt 3n ziet er lekkker uit.

Gelukkig gaat hij pas eind volgende maand weg en kan ik nog veel Karmelietjes drinken :D

Is eveneens mijn meest favoriete bier.
 
Geslaagd (y) Aan alleen het plaatje al weet ik wie de maker is van dit lekkers ;):ROFLMAO:
 
Hahaha mooi man. Ik heb Noskos z‘n Griekse mix ondertussen ook in huis. Ben razend benieuwd.
Jullie hebben iig goed gegeten aan de radiator.
 
Terug
Bovenaan Onderaan