Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Let op, je buikspek moet een week in de pekel, dit weekend gaat dus niet meer lukken.Na lang zoeken eindelijk dit draadje terug gevonden….
Ik wil iets soortgelijks proberen dit weekend. Maar, vroeg me af hoeveel whiskey ik bij de pekel zou gooien. @Sander72 heb jij een advies?
Na lang zoeken eindelijk dit draadje terug gevonden….
Ik wil iets soortgelijks proberen dit weekend. Maar, vroeg me af hoeveel whiskey ik bij de pekel zou gooien. @Sander72 heb jij een advies?
1el zou 15ml => 30ml
Dan doe ik er teveel in, ik doe meestal 50ml.
Is het echt een moetje? Of vanavond in de pekel en dan zondagavond bereiden….
Nee, dan heeft het stuk vlees tekort in de pekel gelegen. Je pekel heeft dan niet genoeg tijd gehad om de kern van het vlees te bereiken. Je krijgt dan een lelijke bruine kleur in het midden.Is het echt een moetje? Of vanavond in de pekel en dan zondagavond bereiden….
Succes met de foto wedstrijd!
Is het echt een moetje? Of vanavond in de pekel en dan zondagavond bereiden….
Het ziet er weer heerlijk uit Sander tja die whisky ik weet niet of ik dit merk er voor zou opofferen moet ik nog eens over nadenken 't zal wel erg lekker smaken .
Als poes Loes je bezigheden zo vol belangstelling volgt valt er dan wel eens wat van tafel of is het puur interesse ik kan me zo voorstellen dat ie dat ook wel lekker vind.
't is een kwestie van smaak natuurlijk en ik heb het echt geprobeert maar aan Bourbon kan ik maar niet wennen wellicht kocht ik de verkeerde merken.?Ach, dat ene glaasje. En je proeft die whisky wel echt lekker terug hoor! Maar een goedkopere is ook prima! Ik gebruik er ook wel eens een Bourbon voor, ook heerlijk!
Loes vindt het maar wat interessant, maar ze heeft nooit de prooi aangevallen. Alleen maar gesnuffeld.
Oopppss ziet er desondanks heerlijk uit!Dit spekkie was van januari... voor Bacon Day.
't is een kwestie van smaak natuurlijk en ik heb het echt geprobeert maar aan Bourbon kan ik maar niet wennen wellicht kocht ik de verkeerde merken.?